  • 61. Data: 2009-05-04 08:24:24
    Temat: Re: [OT] Jaki laptop - na komunie
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 2 May 2009 12:10:05 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >Ale zdajesz sobie sprawę, jak dzieci w tym wieku szybko rosną? Z własnego
    >doświadczenia Ci powiem, że taki rower starcza na 2 sezony. I prędzej
    >dzieciak z niego wyrośnie niż ten rower się rozsypie, nawet taki z Biedronki
    >z 200 PLN. Inwestycja 1000 - 2000 PLN na rower w tym wieku jest zupełnie
    >chybiona, chyba że koniecznie trzeba zaszpanować kwotą wydaną na prezent
    >komunijny.

    masz racje, co do szybkiego wyrastania z roweru. Moja corka dostala
    pieniadze od rodziny i zadeycowala, ze jak bedzie juz "duza"
    wystarczajaco, aby mogla jezdzic na docelowym rowerze (pod wzgledem
    rozmiaru), to dopiero go sobie kupic. Wlasnie ma teraz 11 lat i
    rozgladamy sie za rowerem (rozmiar "mamy" i "taty"). Z poprzedniego
    roweru, ktorym jezdzila ostatnie 4 lata juz wyrosla.

    --
    ThinkXtra

  • 62. Data: 2009-05-10 07:16:35
    Temat: Re: Jaki laptop - na komunie
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    a...@p...p pisze:
    > i napewnie nie z Windows Vista tylko Windows XP

    No offence, ale o ile z resztą rzeczy masz rację, o tyle z tym systemem
    to już pieprzysz jak potłuczony. Czas się obudzić i przestać klepać w
    kółko te same bzdurne stereotypy. Do współczesnego komputera należy
    kupować właśnie bardzo dobrą, dopracowaną już Vistę, a nie archaicznego
    XP, który z najnowszym sprzętem kiepsko sobie radzi.

    --
    PSYLO

  • 63. Data: 2009-05-10 07:25:01
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    PSYLO pisze:

> [...]
    > kupować właśnie bardzo dobrą, dopracowaną już Vistę, a nie archaicznego
    > XP, który z najnowszym sprzętem kiepsko sobie radzi.

    Leże...

    Jakoś mam vistę business i same z nia problemy, jeśli chodzi o
    połaczenia seiciowe aplikacji, nie mówiąc już o starszych programach.

  • 64. Data: 2009-05-10 07:35:11
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Nex@pl pisze:
    > Jakoś mam vistę business i same z nia problemy, jeśli chodzi o
    > połaczenia seiciowe aplikacji, nie mówiąc już o starszych programach.

    Ja również, Business oraz Enterprise, na obydwu komputerach żadnych
    problemów nie stwierdzono. Niemniej jednak ta grupa nie jest miejscem do
    dalszej dysputy o systemach, jeśli więc masz ochotę dalej na ten temat
    porozmawiać to proponuję się przenieść gdzieś w odpowiednie miejsce w
    usenecie.

    --
    PSYLO

  • 65. Data: 2009-05-10 08:34:38
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PSYLO napisał(a):

> [...]
    > kupować właśnie bardzo dobrą, dopracowaną już Vistę, a nie archaicznego
    > XP, który z najnowszym sprzętem kiepsko sobie radzi.

    Nie Viste tylko 7... po za tym masz racje.

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 66. Data: 2009-05-10 10:09:36
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "PSYLO" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > właśnie bardzo dobrą, dopracowaną już Vistę, a nie archaicznego XP, który
    > z najnowszym sprzętem kiepsko sobie radzi.

    Vista jest jak ME- pomyłka, trzeba ją przeskoczyć. Więc na razie XP, a za
    chwilę 7.
    Po każdym dobrym systemie dla zwykłych śmiertelników Microsoft wypuszcza
    bubla:
    Win95 - Win98 - Win98Se - WinMe - WinXp - Vista - 7
    Oczywiście znajdą się tacy, którym się podobał Win98, WinMe albo Vista, ale
    to margines...

    lamer

  • 67. Data: 2009-05-10 13:38:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 10 May 2009 09:25:01 +0200,
    Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> screamed:

    Bierzesz pod uwagę PEBKAC?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 15:37:46 user up 12068 days, 3:32, 1 user, load average: 0.02, 0.50, 0.02 ]

    Old mail has arrived.

  • 68. Data: 2009-05-10 13:38:49
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on 10 May 2009 10:34:38 +0200,
    januszek <j...@p...irc.pl> screamed:

    > Nie Viste tylko 7... po za tym masz racje.

    Ciężko jeszcze kupić. A z zakupem Visty warto odrobinę jeszcze poczekać.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 15:38:25 user up 12068 days, 3:33, 1 user, load average: 0.02, 0.50, 0.02 ]

    Military intelligence is a contradiction in terms. -- Groucho Marx

  • 69. Data: 2009-05-10 15:29:34
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Bierzesz pod uwagę PEBKAC?

    Skoro system blokuje porty, pomimo zrobienia hosta DMZem, to chyba jest
    jakiś problem w samym systemie, nieprawdaż? Niestety w tym wypadku
    konfiguracja linuxa to betka.

  • 70. Data: 2009-05-10 15:32:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Ciężko jeszcze kupić.

    Można używać wersji RC przez prawie rok :) Do tego czasu już powinna
    pojawić się w sklepach, pewnie także i w wersji OEM.

    j.