  • 11. Data: 2015-10-11 22:38:24
    Temat: Re: Jaki laptop (klaw. wyspowa, Linux)?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 10 Oct 2015 22:26:58 +0000 (UTC), Gof napisał(a):

    > Nie, akurat klawiatura wyspowa to mój warunek :) nie chcę innej.

    A szkoda, bo tym sposobem pozbywasz się możliwości zanabycia naprawdę
    przyzwoitego laptopa. No ale nic na siłę. :D

    [ Są dwa sposoby na zrozumienie kobiety: pierwszy nie działa, drugi nie ]
    [ istnieje. (demotywatory.pl) ]

  • 12. Data: 2015-10-14 09:37:01

    A co widać na ekranie o wysokości 900 pikseli po powiedzmy otwarciu Worda (czy innego
    Power Pointa) ze wstążkami?
    Zwykle przypomina mi się film szkoleniowy "Czterej pancerni i pies" z punktu widzenia
    Grigorija.

    -----