  • 21. Data: 2011-10-13 22:09:01
    Temat: Re: Jaki laptop
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Jeśli to ma być główne zastosowanie to czemu nie kupisz
    > jakiegoś tableta?

    Bo nie mozna go postawc (trzeba caly czas trzymac), bo nie da sie na nim
    normalnie napisac maila czy poprawic cv, bo nie mozna na nim uruchomic
    komputerowych aplikacji. Pewnie jest wiecej powodow. Z reszta to dla
    dziewczyny wiec ciezko negocjowac.

    --
    Pozdr

  • 22. Data: 2011-10-14 02:34:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

> [...]
    > normalnie napisac maila czy poprawic cv, bo nie mozna na nim uruchomic
    > komputerowych aplikacji. Pewnie jest wiecej powodow. Z reszta to dla

    Tablety mają zwykle nóżkę lub pokrowiec który działa jak podstawka.
    I można dokupić do nich bezprzewodową klawiaturę do użytku w domu.

  • 23. Data: 2011-10-14 04:19:08
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: G Nowak <g...@g...com>

    > Bo nie mozna go postawc (trzeba caly czas trzymac), bo nie da sie na
    > nim normalnie napisac maila czy poprawic cv, bo nie mozna na nim
    > uruchomic komputerowych aplikacji.

    Wydaje mi się, że Przemol miał na myśli coś bardziej nowoczesnego niż
    gliniane tabliczki z Niniwy.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 24. Data: 2011-10-14 05:57:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    dziadek pisze:
    > Od 20 lat wierny jestem kolejnym modelom Toshiba Tecra. Jak cię nie stać
    > na nowy to kup polizingowy.
    > dziadek

    Mam Tecrę S-11 i nie jestem zadowolony z "dźwięków" jakie z siebie
    wydaje. Cały czas piszczy coś w środku, ponoć jest to powiązane z jakim
    stanem pracy procesora (pewnie tryb oszczędzania energii coś w stylu
    Cool&Quiet - tyle że to drugie jakoś nie za bardzo). Wymiany firmware'u
    nic nie dają, problem mają chyba wszyscy użytkownicy tych modeli.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2011-10-14 07:35:58
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 13 Oct 2011 21:34:26 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Tablety mają zwykle nóżkę lub pokrowiec który działa jak podstawka.
    > I można dokupić do nich bezprzewodową klawiaturę do użytku w domu.

    Czyli innymi słowy - kupić tablet, a potem wykorzystywać dostarczane z nim
    i/lub dodatkowo kupowane klamoty po to, żeby go upodobnić do... netbooka?

    [ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego ]
    [ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 26. Data: 2011-10-14 15:38:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    o...

    > Czyli innymi słowy - kupić tablet, a potem wykorzystywać dostarczane z nim
    > i/lub dodatkowo kupowane klamoty po to, żeby go upodobnić do... netbooka?

    Po to aby go w razie potrzeby, czasowo, upodobnić do netbooka
    a gdy klawiatura nie jest potrzebna to jej nie nosić ze sobą...
    Co złego w używaniu składanej nóżki przy tablecie? Gdy jej nie
    używasz to chowa się w obudowie i nie przeszkadza...
    Chciałem tylko zwrócić uwagę wybierającemu komputer że NIE
    trzeba cały czas trzymać tableta - można go postawić na nóżce.
    Głupio byłoby gdyby swoją decyzję wyboru oparł na błędzie, nie?
    Do długiego pisania podłączasz sobie wygodną klawiaturę z dużym
    skokiem i masz lepiej niż w netbooku, a na codzień, do klikania parę
    słów do facebooka masz klawiaturkę wyświetlaną na ekranie...
    Prosto, ładnie i uniwersalnie.

  • 27. Data: 2011-10-14 17:57:17
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > skokiem i masz lepiej niż w netbooku, a na codzień, do klikania parę
    > słów do facebooka masz klawiaturkę wyświetlaną na ekranie...

    Dzieki. Tablet to na pewno fajna zabawka, ale poki co to nie przedmiot
    pierwszej potrzeby. Moze jak stana sie one popularne a rynek zapcha sie
    tanimi uzywkami a i ceny nowych pojda w dol i powstana bardziej
    specjalistyczne aplikacje sam sie za takim rozejrze, obecnie wydawanie
    600GBP w celu uzupelnienia telefonu o brakujace pare cali to spora
    rozrzutnosc ;)

    --
    Pozdr

  • 28. Data: 2011-10-14 18:40:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > specjalistyczne aplikacje sam sie za takim rozejrze, obecnie wydawanie
    > 600GBP w celu uzupelnienia telefonu o brakujace pare cali to spora

    A kto Ci każe wydawać aż tyle? Tabliczkę 7" z Androidem
    można już dziś kupić za mniej niż 100 dolarów, sam popatrz:
    http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E
    16858736002&Tpk=N82E16858736002

    A co do uruchamiania MS Word do poprawiania CV to zerknij tu:
    http://www.dataviz.com/products/documentstogo/androi
    d/ i tu:
    http://www.zdnet.com/blog/gadgetreviews/view-and-edi
    t-word-excel-powerpoint-pdf-files-in-google-android/
    6608

  • 29. Data: 2011-10-14 19:22:46
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    d/ i tu:
    > http://www.zdnet.com/blog/gadgetreviews/view-and-edi
    t-word-excel-powerpoint-pdf-files-in-google-android/

    No niby niedrogo ale to w sumie niedaleko od telefonu 4.3'', ktory
    zawsze masz w kieszeni a za sto bucksow mozna dobrze zjesc i wypic ;)

    --
    Pozdr

  • 30. Data: 2011-10-14 23:12:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No niby niedrogo ale to w sumie niedaleko od telefonu 4.3'', ktory zawsze
    > masz w kieszeni a za sto bucksow mozna dobrze zjesc i wypic ;)

    No skoro masz takie dylematy to niewiele Ci pomogę... :-)