  • 31. Data: 2011-10-15 00:53:41
    Temat: Re: Jaki laptop
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > No skoro masz takie dylematy to niewiele Ci pomogę... :-)

    No ale sam powiedz. Czy taki 7'' tablet nada sie do czegos poza
    przegladaniem gazety podczas wyprozniania? Pewnie nawet do tego bedzie
    kiepski, iz jest to kompromis (nie mylic z konsensusem) pomiedzy
    uzytecznoscia a mobilnoscia. Tej drigiej i tak nie bede potrzebowal, w
    razie potrzeby sprzet woze samochodem.

    --
    Pozdr

  • 32. Data: 2011-10-15 11:45:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

> [...]
    > kiepski, iz jest to kompromis (nie mylic z konsensusem) pomiedzy
    > uzytecznoscia a mobilnoscia. Tej drigiej i tak nie bede potrzebowal, w

    Do gmaila i facebooka nada się wyśmienicie.
    A podobno takie jest główne przeznaczenie według Twoich własnych słów.

  • 33. Data: 2011-10-15 15:20:10
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Do gmaila i facebooka nada się wyśmienicie.
    > A podobno takie jest główne przeznaczenie według Twoich własnych słów.

    Ten za stowke pewnie ma kijowy procesor, jego wyswietlacz ma sie nijak
    do tego w Ipadzie2 czy Samsungu a na domiar zlego bateria trzyma
    dodklanie tyle by bez wylaczania dobiec do gniazdka w drugim pokoju ;)

    --
    Pozdr

  • 34. Data: 2011-10-15 15:31:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ten za stowke pewnie ma kijowy procesor, jego wyswietlacz ma sie nijak do
    > tego w Ipadzie2 czy Samsungu a na domiar zlego bateria trzyma dodklanie
    > tyle by bez wylaczania dobiec do gniazdka w drugim pokoju ;)

    To jest faktycznie najtańszy jaki mogę znaleźć.
    Ale pomiędzy $99 a $700 za iPad2 jest cała gama urządzeń gdzieś
    w tych widełkach plasujących się - jest dziś w czym wybierać...
    Za sumę rzędu $250-300 wybierzesz już coś sensownego z 10" ekranem.
    No ale jeśli jesteś konserwatysta i musisz mieć ten tradycyjny form factor
    laptopa z clamshell klawiaturą to te 15" zaczynają się już od $299.