  • 11. Data: 2011-10-11 10:12:16
    Temat: Re: Jaki laptop
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/10/2011 23:25, G Nowak wrote:

    > W takim razie moj R50 nie pasuje do definicji. Poza tym dekodowanie mpeg
    > nie jest dla obecnych komputerow tak meczace, jak dla Pentium II ponad
    > 10 lat temu.

    > I nic z tego nie wynika. Obecnie tak nazywa sie produkt, ktory
    > wyewoluowal ze "starego" laptopa a i nie ma zdefiniowanej granicy by je
    > rozrozniac. Tak samo jak kontrolerem Ide nazywa sie gniazdo na plycie
    > glownej, chociaz kazdy wie, ze kontrolerem jest naprawde elektronika dysku.

    Radosław prowadzi tu od dawna antylaptopową krucjatę i w żaden sposób
    jego podejścia nie zmienisz.

    Znam dziewczynę, która ma awersję do pomidorów. Poważnie, jakaś dziwna
    awersja, nie tknie niczego z pomidorem, a jak tylko położysz jakiś na
    talerzu, to pobiegnie ten talerz do zmywarki wpakować w minutę.

    Podobnie jak Radosław ma po prostu dość zabawną i niegroźną fobię i też
    nie potrafi zrozumieć, że ktoś inny pomidory lubi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2011-10-11 10:17:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 11 Oct 2011 11:12:16 +0100, kamil napisał(a):

> [...]
    > awersja, nie tknie niczego z pomidorem, a jak tylko położysz jakiś na
    > talerzu, to pobiegnie ten talerz do zmywarki wpakować w minutę.

    W zyciu bym sie z nia nie ozenil:)

  • 13. Data: 2011-10-11 10:47:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/10/2011 11:17, Jacek wrote:

    > W zyciu bym sie z nia nie ozenil:)

    Zamężna już, chociaż nie wiem czy na szczęście dla jej faceta. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 14. Data: 2011-10-11 10:53:45
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Zamężna już, chociaż nie wiem czy na szczęście dla jej faceta. :)

    Juz gdyby miala alergie na buty... to by bylo cos ;)

  • 15. Data: 2011-10-11 19:58:34
    Od: dziadek <d...@w...vectranet.pl>

    W dniu 2011-10-10 10:01, G Nowak pisze:
    > Witam,
    > Chcialbym kupic laptopa do codziennego uzytku.
    Od 20 lat wierny jestem kolejnym modelom Toshiba Tecra. Jak cię nie stać
    na nowy to kup polizingowy.
    dziadek

  • 16. Data: 2011-10-11 22:04:21
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Od 20 lat wierny jestem kolejnym modelom Toshiba Tecra. Jak cię nie stać
    > na nowy to kup polizingowy.

    Moglbys napomniec cos o ich zaletach? Cenowo plasuja sie calkiem
    niedaleko Apple a to akurat minus. 1000GBP na lapopta, ktory duzej
    mierze bedzie uzywany do gmaila i facebooka to chyba przerost formy nad
    trescia ;)

    --
    Pozdr

  • 17. Data: 2011-10-12 22:59:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message

> [...]
    > Apple a to akurat minus. 1000GBP na lapopta, ktory duzej mierze bedzie
    > uzywany do gmaila i facebooka to chyba przerost formy

    Jeśli to ma być główne zastosowanie to czemu nie kupisz
    jakiegoś tableta?

  • 18. Data: 2011-10-13 00:08:14
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    > W zyciu bym sie z nia nie ozenil:)

    Ze zmywarką?
    Nie mów hop, kwestia ceny.

  • 19. Data: 2011-10-13 06:39:23
    Od: Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    W dniu 2011-10-11 10:14, G Nowak pisze:

    > Dzieki, tej serii juz nie mozna dostac ale pojde do sklepu obmacac
    > wspolczesne.

    Właśnie kupiłem Samsunga RV511 z i5. Kosztował niespełna 2 tys zł i
    zaskoczył mnie ciszą. Nawet przy dość intensywnej "pracy pulpitowej" -
    nie włączył wiatraka.

  • 20. Data: 2011-10-13 09:04:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/10/2011 01:08, _ąćęłńóśźż wrote:

    > Ze zmywarką?
    > Nie mów hop, kwestia ceny.

    Zmywarka kosztuje dziś mniej, niż dwa komplety butów i płaszcz dla żony,
    a nie wyjdzie z kuchni nieproszona. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil