  • 11. Data: 2011-06-18 07:24:02
    Temat: Re: Jaki korpus Nikona ze "śrubokrętem"?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-18 06:45, M pisze:

    > sadzac po zdjeciach to chciales raczej odradzic koledze kupienie tego
    > obiektywu ... beczka ze prawie kapuste mozna kisisc ;)

    Ale przecież to rybie oko. Tylko, że trzeba go używać z sensem.

    Mam rybie oko do Praktiki, jest to Zenitar-M2,8/16. Trochę dłuższy niż
    wspominany 8 przy wydłużeniu 1,5x.

    Natomiast pisząc o "krótkim", nie miałem na myśli rybiego oka, tylko coś
    od ok. 30mm (odpowiednik dla błony 35mm), więc wcześniej wspominany
    18-105 powinien być zadowalający.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 12. Data: 2011-06-18 07:54:11
    Od: M <m...@i...pl>

    On Jun 18, 5:24 pm, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale przecież to rybie oko. Tylko, że trzeba go używać z sensem.

    chyba padlem ofiara wlasnej niewiedzy o produktach samyanga ...
    myslac ze ktos poleca normalny rektalinarny obiektyw, nie wpadlem ze
    ktos moze polecac rybie oko jako "krotkie szklo" :)

  • 13. Data: 2011-07-09 13:25:04
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-06-18 06:45, M pisze:

    > sadzac po zdjeciach to chciales raczej odradzic koledze kupienie tego
    > obiektywu ... beczka ze prawie kapuste mozna kisisc ;)

    przecież to fish-eye jest... :/

  • 14. Data: 2011-08-03 12:51:45
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@v...pl>

    W dniu 2011-06-17 12:32, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy coś w cenie do ok. 3000 zł brutto znajdzie się? Za sam korpus.

    D90 powinien się zmieścić. Dobre body.

    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 15. Data: 2011-08-05 14:03:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 14:51:45 +0200, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

    > D90 powinien się zmieścić. Dobre body.

    Aktualnie w fotojokerze za tyle to nawet z obiektywem 18-105VR i "statywem"

    --
    Kojer