  • 21. Data: 2010-09-07 16:37:13
    Temat: Re: Jaki kompakt? Lustro już mam
    Od: "adamzel" <adamzel[ciach]@tlen.pl>

    A tu podobno bez zmniejszania fotki:

    http://img411.imageshack.us/f/p1000127n.jpg/

    Użytkownik "adamzel" <adamzel[ciach]@tlen.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c86680d$0$20998$6...@n...neostrad
    a.pl...

  • 22. Data: 2010-09-07 17:01:49
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.09.2010 Voytek <m...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Witam,
    > po pierwsze lustrzankę mam. Drugiej nie potrzebuję.
    > Potrzebuje za to kompakt, ale taki naprawdę kompakt(LX3 itp odpada ze
    > względu na wielkość). Ma mieścić się w kieszeni. Najistotniejsza jest
    > jakość zdjęć, mniej ważne bajery typu filmy HD czy GPS i inne cuda.
    > Wybór na rynku duży, wstępnie wybrałem Panasa TZ7/TZ10, Sony HX5, a może
    > Casio EX-H100? Testy przeglądałem, każdy ma swoje wady i zalety. Może
    > ktoś posiada w/w i podzieli się wrażeniami z użytkowania.

    Hmm, to jest potrzebujesz wydać 300-400 zł do leżakowania na półce?
    Bo jak widzę co robią kompakty to mi się nie chce tego używać, jak
    masz małe body, pomyśl o małym jasnym naleśniku np ef 35/2 dla
    C, zrobi z takiego cxxxd coś mniejszego niż niektóre hybrydy, a
    przynajmniej coś z tego będziesz miał.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 23. Data: 2010-09-07 17:35:48
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-09-07 19:01, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Hmm, to jest potrzebujesz wydać 300-400 zł do leżakowania na półce?
    > Bo jak widzę co robią kompakty to mi się nie chce tego używać

    Chęć to ważna kwestia i nie zamierzam z tym dyskutować. Ale próbowałeś
    kiedyś stawić czoła pewnym technologicznym przeciwnością, mimo
    ograniczeń podjeść do tematu tak by się nie podać. Zrobić coś nowego.
    Sporo ludzi traktuje technologię jako główny środek wyrazu, ma być
    cholernie ostro, zero szumu, płyciutka GO i co raz częściej masa
    światła. Szczególnie to widać po wielu okładkach kobiecych czasopism,
    technologicznie perfekcja, jeśli chodzi o klimat porażka. Ostatnio
    bardzo zaciekawiła mnie plastyka katalogu z H&M. Sam przywiązuje dużą
    rolę do ostrości szkieł aż tu w aktualnym jesiennym katalogu zdjęcia są
    przyjemnie miękkie. Trochę pomysłu i porządne rzemiosło procentuje. A
    weźcie okładki Joy, Cosmmopolitan, Hot Moda Shopping ;). Może i
    rzemiosło jest ok ale cała reszta...
    Podsumowując, żeby zrobić coś fajnego nie zawsze jest potrzebna
    rzeźnicka stałka i bezszumne ISO 3200 ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.

  • 24. Data: 2010-09-07 18:19:02
    Od: Voytek <m...@p...pl>

> [...]
    > masz małe body, pomyśl o małym jasnym naleśniku np ef 35/2 dla
    > C, zrobi z takiego cxxxd coś mniejszego niż niektóre hybrydy, a

    Byłoby super gdybyś wskazał gdzie można je kupić za 300-400 zł, kupię
    wszystkie 3 :-)

  • 25. Data: 2010-09-08 00:24:36
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 07.09.2010 Voytek <m...@p...pl> napisał/a:

    > Byłoby super gdybyś wskazał gdzie można je kupić za 300-400 zł, kupię
    > wszystkie 3 :-)

    Jak ma juz względnie małe body (nie musi kupować) to może spożytkuje
    1000zł sensownie (jako użyteczna stalka i podróżniczo lekkie szkło) zamiast
    wywalać 400zl na bezużyteczną małpkę.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".