  • 1. Data: 2010-09-06 06:46:44
    Temat: Jaki kompakt? Lustro już mam
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    po pierwsze lustrzankę mam. Drugiej nie potrzebuję.
    Potrzebuje za to kompakt, ale taki naprawdę kompakt(LX3 itp odpada ze
    względu na wielkość). Ma mieścić się w kieszeni. Najistotniejsza jest
    jakość zdjęć, mniej ważne bajery typu filmy HD czy GPS i inne cuda.
    Wybór na rynku duży, wstępnie wybrałem Panasa TZ7/TZ10, Sony HX5, a może
    Casio EX-H100? Testy przeglądałem, każdy ma swoje wady i zalety. Może
    ktoś posiada w/w i podzieli się wrażeniami z użytkowania.
    Voytek

  • 2. Data: 2010-09-06 07:25:48
    Temat: Re: Jaki kompakt? Lustro już mam
    Od: "Gajowy" <g...@t...net.pl>

    Użytkownik "Voytek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeglądałem, każdy ma swoje wady i zalety. Może ktoś posiada w/w i podzieli

    polecam Canona IXUSA, kupilem taki zonie ale z mysla aby mnie szlag nie trafial
    jak bede nim musial zdjecie zrobic :)
    Mozna jeszcze kupic IXUSY 95 IS (np EuroAGD) za cene okolo 500 zl dostaniesz
    naprawde kompaktowy rozmiar w metalowej obudowie, z dobrym obiektywem (rozsadny
    zoom) niezla matryca i ogolnymi mozliwosciami no i dla mnie najwazniejsze z
    optycznym wizjerem! co jest coraz rzadsze wsrod kompaktow. Nie szukaj nowych
    IXUSow - beda 2xdrozsze, bez wizjera.

    Gajowy

  • 3. Data: 2010-09-06 12:31:57
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeglądałem, każdy ma swoje wady i zalety. Może ktoś posiada w/w i podzieli

    Również mam lustrzankę, ale stwierdziłem że przydałoby się coś bardziej
    poręcznego np. na wycieczki rowerowe. Szukałem kompakta, który przede wszystkim
    bedzie miał małe gabaryty, dobrej jakości zdjecia, możliwość kręcenia filmów (bo
    w lustrzance nie mam takiej opcji). Wybór padł na lumixa tz10 i póki co jestem
    zadowolony. GPS który posiada czasem się przydaje w sytuacji kiedy robię zdjęcie
    gdzieś w terenie, a później chciałbym mieć dokładną lokalizację miejsca
    zrobienia zdjecia. Poza tym mam wyłaczony, bo jest bardzo energożerny i szybko
    pada akumulator. Zresztą akumulator to chyba słaba strona tego aparatu. Dosyć
    szybko pada a jest to akumualtor firmowy, więc kupienie drugiego na wymiane jest
    kosztowne.
    Poza tym jakoś zdjęć bez zastrzeżeń, filmy w podwyższonej rozdzielczości. Na
    temat parametrów nie piszę, bo informacje są w necie. Ogólnie polecam.
    Na tej stronie możesz zobaczyć dosyć dobre porównanie tego aparatu (zdjecia w
    różnych warunkach, filmy) z innymi kompaktami.
    http://www.dkamera.de/testbericht/panasonic-lumix-dm
    c-tz10/

    pozdrawiam
    T.

  • 4. Data: 2010-09-06 12:48:03
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 10-09-06 08:46, Voytek pisze:
> [...]
    > Potrzebuje za to kompakt, ale taki naprawdę kompakt(LX3 itp odpada ze
    > względu na wielkość). Ma mieścić się w kieszeni. Najistotniejsza jest

    Jakiś czas temu stałem przed podobnym wyborem i strzeliłem w G10.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 5. Data: 2010-09-06 13:11:27
    Od: Voytek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-06 14:48, Tom01 pisze:

    > Jakiś czas temu stałem przed podobnym wyborem i strzeliłem w G10.

    Nie mieści się w kieszeni.

  • 6. Data: 2010-09-06 13:33:37
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 10-09-06 15:11, Voytek pisze:
    > Nie mieści się w kieszeni.

    Zależy w jakiej. ;)

  • 7. Data: 2010-09-06 14:29:25
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > Jakiś czas temu stałem przed podobnym wyborem i strzeliłem w G10.

    Ja tez dla zony wybralem ten model. Przyzwoite fotki robi jak na takie
    gowienko.

    Piotr Sz.

  • 8. Data: 2010-09-06 15:42:41
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 10-09-06 16:29, Piotr Sz. pisze:
    > Ja tez dla zony wybralem ten model. Przyzwoite fotki robi jak na takie
    > gowienko.

    Podobnie jak przedpisca uznałem że trzeba znaleźć kompromis między
    jakością i wielkością aparatu, bo niestety te dwie rzeczy są ze sobią
    powiązane, a nie akceptuję zdjęć z wszystkich płaskich, malutkich małpek.

  • 9. Data: 2010-09-06 16:04:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > EX-H100? Testy przeglądałem, każdy ma swoje wady i zalety. Może ktoś
    > posiada w/w i podzieli się wrażeniami z użytkowania.

    Przygladnij sie Casio...
    Mam EX-P700 i nie pozbede sie go chyba nigdy.

    Kompakty Casio maja bardzo fajne uzytkowe
    funkcje - np. latwo dostepna korekcja
    ekspozycji, czy histogram live z rozbiciem
    na skladowe RGB - bardzo fajnie dobiera
    sie ekspozycje... Przy tym zazwyczaj nie
    przesadzony zakres ogniskowych.

    Gdy mi w koncu padnie EX-P700 to napewno
    zaczne szukanie oferty nowego od Casio...

    J.

  • 10. Data: 2010-09-06 16:35:55
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    W dniu 2010-09-06 18:04, Jakub Jewuła pisze:

    > Przygladnij sie Casio...
    > Mam EX-P700 i nie pozbede sie go chyba nigdy.

    Jakie największe powiększenia z niego robiłeś? Napisz w ogóle jak
    oceniasz takie konstrukcje pod względem późniejszego wykorzystania w
    druku? Jestem tego bardzo ciekaw biorąc pod uwagę twoje specyficzne
    upodobania.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartko.