    From: "joan" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia
    Date: Mon, 29 Apr 2013 18:45:53 +0200

    Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?
    Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx
    i równie niezawodny. Czy istnieje przy okazji jakikolwiek
    Dopuszczam oczywiście zakup czegoś używanego kilkuletniego.
    kolorowy laser, który wydrukuje mi zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości
    i w taki stanie, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała drukarka
    laserowa? Do tej pory kolorowy Samsung jakiego miałem oglądać drukował
    jak HP560C sprzed 20 lat.