  • Data: 2010-11-10 07:59:16
    Temat: Jaki kamper
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Chwalba wrote:

    > Zaproponujesz jakiegoś?

    Wiesz, ja jestem na etapie szukania samochodu mniejszego niż sebring
    któreym jeżdżę, a już w rodzinnych minivanach to w ogóle nie jestem
    oblatany ;-)
    Mój wuj kiedyś kupił Zafirę do przewozu żony i trójki dzieci na dalsze
    dystanse. Kawal fury.

    Z drugiej strony, zdaje się galaxy miało ficzer z obracaniem przedniego
    fotela i robienia takiej "salonki" na postoju. Ale ręki nie dam sobie
    uciąć.

    --
    Pozdro
    Massai