  • 1. Data: 2009-12-12 17:24:27
    Temat: Jaki jest adres stron kolokwiów?
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    Dobry wieczór grupie,

    moja kobieta rozwiązuje losowe kolokwia z zadaniami ze strony
    Politechniki Wrocławskiej. Niestety system jest na tyle nierozsądny,
    że pozwala tylko co godzinę otwierać nowy zestaw zadań. Czy można to w
    jakiś sposób obejść?

    Podaję źródło strony, z której wybiera się losowy zestaw.

    http://poha.inc.w.interii.pl/styles.txt

  • 2. Data: 2009-12-13 14:05:06
    Temat: Re: Jaki jest adres stron kolokwiów?
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    maxknowledge pisze:
    > Podaję źródło strony, z której wybiera się losowy zestaw.
    >
    > http://poha.inc.w.interii.pl/styles.txt

    To tylko arkusz css.

    --
    kamil d

  • 3. Data: 2009-12-16 02:07:33
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    maxknowledge pisze:
> [...]
    > jakiś sposób obejść?
    >
    > Podaję źródło strony, z której wybiera się losowy zestaw.

    Niech wyłaczy obsługę cookies (ciasteczka), prawdopodobnie pomoże

    --
    www.blog.vcore.pl o Blog prywatny

    www.webprogress.com.pl o WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe