  • 11. Data: 2011-01-16 17:16:34
    Temat: Re: Jaki dostawczak q najlepiej kupic - wielkosc cos jak Movano L3H2
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jan 2011 17:14:54 +0100, mister <b...@e...com> wrote:

    >dlatego niech nie kupuja konstrukcji movano i pochodnych, oraz ducato i
    >pochodnych.

    Ile Ducato albo Movano miałeś w życiu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2011-01-16 17:27:48
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ie66j6tokdkf8kusq237p10gn7e19t4ef3@4ax.com...

    > Ile Ducato albo Movano miałeś w życiu?
    >

    > --

    Ale wystarczy ze mial jednego i juz opinia poszla. No ile uzytkownikow
    tyle opinii. Ja to w ogole wychodze z zalozenia ze dobre samochody to sie
    skonczyly alta temu. Np w VW na kanciastym LT, no i T4 zle nie bylo. Bo
    kwadraty to jezdza do dzis o ile zostaly :P

    Dlatego obecnie kupujac samochod to chyba trzeba patrzec na serwis, pakiet
    serwisowy, samochod zastepczy itd itp.

    PZDr
    Adam

  • 13. Data: 2011-01-16 18:19:27
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-01-16 17:16, jerzu pisze:
    > Ile Ducato albo Movano miałeś w życiu?

    nie mialem zadnego, wystarczy ze uzytkowalem
    ducato od przebiegu 7 km do ok. 55 tys. od poczatku cale mnostwo
    problemow z drobnymi bzdurami. koszmarny serwis fiata, praktycznie nic
    nie mieli na miejscu a na byle czesc trzeba bylo czekac tydzien!
    master/movano to nowa konstrukcja, nie mialem doczynienia.

  • 14. Data: 2011-01-16 19:12:36
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-01-16 00:42, jerzu pisze:

    > A 3.0 HDI 160KM to pies? ;)

    Szczególnie, że ten silnik to to samo co we Fiacie...

    --
    Wojciech Smagowicz