  • 1. Data: 2016-03-15 13:34:07
    Temat: Jaki benzyniak do 10-12 tys
    Od: mikołaj <m...@g...com>

    Jakiego benzyniaka do miasta kupic do ok 10-12 tys ?

    Najlepiej na łańcuszku

    Corsa C - 1.2 silniczek - z tego co wiem jest na łańcuszku, podobno się
    nie psuje, cześci tanie

    Meganka 1 po lifcie - silnik 1.6 - można kupić za 6-7 tys dobry
    egzemlarz więc najtaniej by wyszedł

    Peugeot 206 - silnik 1.4

    Golf 4 ...Audi 3 chyba odpadaja bo zazwyczaj jezdzone sa przez osoby młode

    Samochód hatchback

    Co z nich byście wybrali, a może dołozyli jakiś??

  • 2. Data: 2016-03-15 14:18:51
    Temat: Re: Jaki benzyniak do 10-12 tys
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.03.2016 mikołaj <m...@g...com> napisał/a:
    > Jakiego benzyniaka do miasta kupic do ok 10-12 tys ?
    >
    > Najlepiej na łańcuszku

    Skoda Felicia 1.3 MPI? Nie dość, że na łańcuszku,
    to jeszcze bezkolizyjny :-)

    I sporo zostanie na części...

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2016-03-15 14:36:45
    Od: mikołaj <m...@g...com>

    W dniu 2016-03-15 o 14:18, Dominik & Co pisze:

    > Skoda Felicia 1.3 MPI? Nie dość, że na łańcuszku,
    > to jeszcze bezkolizyjny :-)
    >
    > I sporo zostanie na części...

    Jakos mi się felicia nie widzi :)

  • 4. Data: 2016-03-15 17:32:58
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "mikołaj" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jakiego benzyniaka do miasta kupic do ok 10-12 tys ?
    >
    > Najlepiej na łańcuszku

    W dzisiejszych czasach jedno z głupszych wymagań przy wyborze samochodu,
    skoro nie zapewnia bezobsługowości rozrządu.

    Np. w grupie VAG jest silnik 1,2 z łańcuchem. Czyli spełnia Twoje wymaganie.
    Tylko co z tego, skoro rozrząd lubi sobie przeskoczyć. Czyli jednak nie o to
    Ci chodziło... W innych markach dzieje się podobnie.

    Ja bym się skupiał na właściwościach samochodu i silnika, poszukał opinii o
    wadach i zaletach. Łańcuch czy rozrząd, jedna cholera: uwzględnić wymianę w
    kosztach zakupu i nie zawracać sobie takimi szczegółami głowy.

    Wiwo

  • 5. Data: 2016-03-15 18:55:35
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Jakiego benzyniaka do miasta kupic do ok 10-12 tys ?
    >Najlepiej na łańcuszku

    corolla e12 1,4 lub 1.6 vvt-i

    Buniek

  • 6. Data: 2016-03-15 22:30:11
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "BUNIEK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > corolla e12 1,4 lub 1.6 vvt-i

    Tak jest!

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2016-03-16 08:20:42
    Od: mikołaj <m...@g...com>

    W dniu 2016-03-15 o 22:30, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "BUNIEK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak jest!

    ona jest na łancuszku ?
    jak patrzyłem ceny to watpie ze kupie za taka cene

  • 8. Data: 2016-03-16 08:43:07
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-16 o 08:20, mikołaj pisze:

    > ona jest na łancuszku ?
    > jak patrzyłem ceny to watpie ze kupie za taka cene

    Nie rozumiem co Ci to daje czy rozrząd jest napędzany łańcuchem czy
    paskiem?
    Niby wymiana z 3xrzadziej niż paska ale koszt z 3x większy. Do tego
    pracę łańcucha słychać...

    Lewis

  • 9. Data: 2016-03-16 11:17:37
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Kolega też się na łańcuch upierał, to padło na Almerę N16 1.5
    Auto fajne, gnije tylna klapa, no i drugi silnik był potrzebny, jest wada
    konstrujcyjna pierścieni i oryginalny brał w końcu tyle oleju co benzyny.

  • 10. Data: 2016-03-16 11:17:37
    Od: Iglo <I...@o...pl>