  • 1. Data: 2009-03-01 11:43:10
    Temat: Jaki akumulator? Opinie o M-Line
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Ubiłem tej zimy i aku i świeczki w swoim hornecie.
    Świeczki wiem jakie ale aku to się wciąż zastanawiam.
    Kupic drogą Yuase (250pln) czy taniego M Line (115pln). Ceny z sikacza.
    Osobiście wydaje mi się że ten droższy wcale nie jest 2 razy lepszy i
    starczy na 2 razy dłużej.
    Jakie macie doświadczenia z tanimi aku?
    Wojtek