  • 1. Data: 2015-09-27 12:58:12
    Temat: Jaki HDD do archiwizacji danych
    Od: z <...@...pl>

    Dawno nie kupowałem HDD :-)
    Potrzebuję 500GB lub 1TB do stacji dokującej.
    Może być 3,5 lub 2,5"
    Dysk będzie głównie leżał na półce a raz na tydzień/miesiąc będzie
    uruchamiany na kilka godzin.
    Czy jak kupię cokolwiek np.
    http://www.x-kom.pl/p/69642-dysk-twardy-sata-iii-sea
    gate-1tb-7200obr-64mb.html
    będę zadowolony?
    Czy może warto szukać specjalnych do tego celu urządzeń? :-)
    Poprzedni zwykły seagate po 5 latach już niedomaga.

  • 2. Data: 2015-09-27 17:29:41
    Temat: Re: Jaki HDD do archiwizacji danych
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    z wrote:
> [...]
    > Może być 3,5 lub 2,5"
    > Dysk będzie głównie leżał na półce a raz na tydzień/miesiąc będzie

    kup byle jaki na 2,5" i obudowę do niego na USB 3.0

    Patrz żeby obudowa miała gniazdo typu A (czyli duże, normalne USB) a nie
    tzw. micro-B, które się bardzo szybko wyrobi.

    --
    Wiktor S.

  • 3. Data: 2015-09-27 18:09:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-09-27 o 17:29, Wiktor S. pisze:
    > kup byle jaki na 2,5" i obudowę do niego na USB 3.0
    >
    > Patrz żeby obudowa miała gniazdo typu A (czyli duże, normalne USB) a nie
    > tzw. micro-B, które się bardzo szybko wyrobi.

    Stacja dokująca już jest. Chodzi na e-sata.
    Co mi da 2,5" oprócz gabarytów?
    Myślałem że 3,5" będzie bezpieczniejsze.

  • 4. Data: 2015-09-27 18:57:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-27 o 18:09, z pisze:

    > Stacja dokująca już jest. Chodzi na e-sata.
    > Co mi da 2,5" oprócz gabarytów?

    oprócz gabarytów nie potrzebujesz zasilania, czyli Łatwiej zabrać i
    podpiąć do laptopa w drugim pokoju na ten przykład.

    > Myślałem że 3,5" będzie bezpieczniejsze.

    Statystycznie wytrzymalsze.

    Kup cokolwiek jak już masz stację dokującą.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2015-09-27 20:08:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    z wrote:
    > Dawno nie kupowałem HDD :-)
    > Potrzebuję 500GB lub 1TB do stacji dokującej.
    > Może być 3,5 lub 2,5"

    WD Green

  • 6. Data: 2015-09-27 20:22:19
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Stacja dokująca już jest. Chodzi na e-sata.
    > Co mi da 2,5" oprócz gabarytów?
    > Myślałem że 3,5" będzie bezpieczniejsze.

    2,5 cala będzie droższe, wolniejsze i bardziej awaryjne.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-09-27 20:46:43
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w
    news:mu9c4q$41g$1@node1.news.atman.pl ...
    :W dniu 2015-09-27 o 18:09, z pisze:
    :
    : >> (...)
    : > Co mi da 2,5" oprócz gabarytów?
    : > Myślałem że 3,5" będzie bezpieczniejsze.
    : >
    : 2,5 cala będzie droższe, wolniejsze i bardziej awaryjne.
    :
    :

    Jesteś pewien, że droższe? Też się przymierzam do kupna kolejnego dysku, i ktoś
    mi tłumaczył, że cena tych mniejszych -- też jest mniejsza. No a poza tym, jak
    już ktoś powyżej napisał: 2,5" zadowalają się zasilaniem z USB bez dodatkowego
    kabelka prądowego...

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak

  • 8. Data: 2015-09-27 21:09:05
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Jesteś pewien, że droższe?

    Przy tej samej cenie mniejsze objętościowo.

    --
    Wiktor S.

  • 9. Data: 2015-09-27 22:34:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-27 o 20:46, (c)RaSz pisze:

> [...]
    > już ktoś powyżej napisał: 2,5" zadowalają się zasilaniem z USB bez dodatkowego

    Jestem pewien.
    Zamiast pytać wystarczyło sprawdzić ceny w dowolnym sklepie
    czy jakimś allegro.
    A jak ktoś już ma stacje dokującą obsługującą dyski 2,5 i 3,5
    to powoływanie się na mniejsza ilość napięć potrzebną do pracy
    dysku 2,5 nie jest argumentem tylko pokazem bezmyślności.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-09-27 23:00:38
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w
    news:mu9jsm$pib$1@node2.news.atman.pl ...
    :
    :
    : > : >> (...)
    : > : >
[...]

    No i po co te przytyki? To Ty nie doczytałeś! Wszak pisałem o tym, że " Też się
    przymierzam do kupna kolejnego dysku" -- i m.in. w tym właśnie kontekście o
    różnych za-i-przeciw, które JA muszę sobie rozważyć. A że żadnej stacji
    dokującej jeszcze nie wybrałem, to ilość napięć może mnie skłonić do tego, aby
    jednak wybrać 2,5" dysk. Podobnie też kogoś, kto w ten wątek zajrzy jeszcze
    prócz nas dwóch...

    --

    ze Słonimskiego:

    " - Że co? Wymiana POGLĄDÓW? Takiej wymiany starannie unikam,
    bo jakoś zazwyczaj na niej... tracę!"