  • Data: 2014-01-22 13:40:27
    Temat: Jakaś sprawdzona marka akumulatorów (baterii) do laptopa?
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę wymienić akumulator (niektórzy nazywają to baterią) w starym
    laptopie. Oryginalny akumulator działał bardzo przyzwoicie przez ok. 3
    lata. Potem kupiłem taki, jaki był najłatwiej dostępny za 150 zł i
    działał przez ok. 10 miesięcy. Teraz znów chcę wymienić, ale na jakiś
    przyzwoity zamiennik. Czy są jakieś marki zamienników, które mają dobrą
    renomę? Chcę, żeby pochodził dobrze przez 2-3 lata i żeby nie kosztował
    tyle, co oryginalny akumulator do tego modelu. Laptop to IBM z 2006 roku
    wciąż sprawuje się bardzo dobrze.