  • 11. Data: 2012-02-17 10:17:17
    Temat: Re: Jaka płyta ze "zintegrowaną grafiką" dla Core-i7 2700K?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-17 09:51, *Chris* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Nie wiem tylko czy obsługuje dwa monitory na raz bo nie sprawdzałem.
    >
    > http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=Z68%20Pr
    o3%20Gen3&cat=Specifications

    http://ark.intel.com/products/chipsets/52771

    Obsługuje.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2012-02-17 10:28:15
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-17, o godz. 11:09:10
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

    > JDX nabazgrał(a):

    > hahahaha nigdy nie widziałem asrocka z wywalonymi
    > kondensatorami ... za to asus pada na potege ....

    Fajnie śmiać się mając niewielkie pojęcie o zależnościach między Asusem
    i ASRockiem. ;-) Firma Asustek jest właścicielem zarówno Asusa jak i
    ASRock. Ausustek (znany częściej pod handlowa nazwą Asus) powołał w
    2002 roku markę zależną ASRock do konkurowania głównie z Foxconnem i
    ECS na rynku produktów OEM. W tej chwili ASRock należy do Pegatron-u
    którego właścicielem jest kto? Ano dziwnym trafem Asustek. ;-)

    Zdrówko

  • 13. Data: 2012-02-17 10:48:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > ECS na rynku produktów OEM. W tej chwili ASRock należy do Pegatron-u
    > którego właścicielem jest kto? Ano dziwnym trafem Asustek. ;-)

    Asus jest brandem Pegatrona :-)

    Nazwę "Asus" (formalnie markę) traktuję w rozmowie jako równoważnik
    nazwy Asustek (formalnie firmy), zresztą widzę że oni tak samo to
    traktują, jeszcze zależnie chyba od rynku na którym siedzą. Asus się
    podzielił na Asusa (Asusteka), nadal notowanego na giełdzie, Pegatrona,
    oddzielnie notowanego na giełdzie, i Unihan, i jeszcze coś może. Ale
    Pegatron, wedle ich samych, powstał w 2007.

    Natomiast Asrock powstał jako firma w roku 2002, spin-off Asusua (tego
    pierwszego, sprzed podziału), do konkurencji z Foxconem i innymi firmami
    OEM. W wyniku reorganizacji 2007-2008 został włączony do Pegatrona.
    Czyli najpierw był marką/firmą Asusa, potem Pegatrona. Pegatron wymienia
    Asrocka i Unihana, między innymi, jako swoje strategiczne inwestycje.
    Słówkiem się nie zająkują o Asusie.

    Dodam że w/w są ze sobą pokłócone i nie współpracują razemi.

  • 14. Data: 2012-02-17 19:23:53
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 11:09:10 +0100, Chris napisał(a):

    > JDX nabazgrał(a):

    > hahahaha nigdy nie widziałem asrocka z wywalonymi kondensatorami ... za to
    > asus pada na potege ....

    Ja widziałem na mojej, na szczęście udało mi się sprzedać :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 15. Data: 2012-02-20 01:31:46
    Od: Randall_Memphis <g...@n...oleg.es>

    W dniu 2012-01-31 06:35, JDX pisze:
> [...]
    > proszę o sugestie dotyczące płyt ze zintegrowaną grafiką i obsługujących
    > "dual head". Ja znalazłem jedynie (ale przyznaję, nie szukałem zbyt
    > intensywnie) Asusa P8Z68-V która ma wbudowaną grafikę oraz kilka wyjść
    > (analog VGA, DVI i HDMI) ale jakoś nie mogłem znaleźć informacji czy
    > obsługuje ona dual bądź triple head. Czy ktoś z szanownych grupowiczów
    > ma może doświadczenia z tą płytą i mógłby się nimi podzielić?
    >
    > Ewentualnie czy ktoś mógłby polecić jakąś współczesną (tzn. na PCIe)
    > *bezwentylatorową* kartę dual head z dwoma wyjściami cyfrowymi,

    Mam tę płytę Asusa, ten procesor i dwa monitory - jeden po HDMI drugi po
    DVI.
    Natomiast Tobie wystarczy każda płyta główna obsługująca procesor
    graficzny wbudowany w procesor, oraz opara na czipsecie z rodziny H6x i Z6x.
    Te na Z68 (czyli wspomniany przez Ciebie mają dodatkowo fajny bajer, jak
    masz jakiś malutki dysk SSD (20-60GB) na swego rodzaju cache.
    A ludzi polecających AS Rocki nie słuchaj, chyba że planujesz zmieniać
    kompa co dwa lata.