  • 1. Data: 2009-12-25 15:58:15
    Temat: Jaka płyta dla Intel i7
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@g...pl>

    Witam, niedawno pisałem o moich kłopotach z płytą główna Intela DX58SO -
    czasami podczas włączania komputera pokazywało mi minusowe temperatury w
    BIOSie, przez co wentylatory kręciły mi się na max. prędkości. Zgłosiłem do
    serwisu z udokumentowaniem, oni odesłali ją do hurtowni. Stamtąd przysłali mi
    nową, w serwisie mi wymienili, dostałem, szczęśliwy, komputer do rąk. Włączam
    raz, super. Włączam drugi raz - wentyle wyją. Wchodzę do BIOSu, minusowe
    wskazania. I niech mi ktoś powie, że cuda się nie zdarzają (tyle, że w drugą
    stronę :/). Teraz tak - zanim odeślę tą znowu do wymiany, myślałem nad kupnem
    innej płyty (tamtą potem może sprzedam, jak dostanę nową), możecie mi
    podpowiedzieć jakie są dobre pod Intel i7? Myślałem nad czymś ze stajni Asusa,
    albo może MSI? Będę wdzięczny za informacje.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-12-25 18:26:56
    Temat: Re: Jaka płyta dla Intel i7
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > podpowiedzieć jakie są dobre pod Intel i7? Myślałem nad czymś ze stajni
    > Asusa,
    > albo może MSI? Będę wdzięczny za informacje.

    a zasilacz podstawiłeś drugi inny ?

  • 3. Data: 2009-12-26 09:55:26
    Od: "Andrzej Kuća" <p...@g...pl>

    Doxent <d...@g...pl> napisał(a):

    > a zasilacz podstawiłeś drugi inny ?

    Nie bardzo widzę związek zasilacza z czujnikiem temperatur. Zasilacz mam nowy
    Corsair 550W.