  • 31. Data: 2013-01-20 19:58:51
    Temat: Re: Jaka lustrzanka amatorska?
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    chwdp napisał:

    > no to lipa. nie skorzystam, ale dzieki :D
    > szukalem jakiegos generatora ktory by zrobil taka galerie ale nie
    > znalazlem. wszystkie byly jakies takie przekombinowane i pedalskie...

    90% tego by taką galerię zrobić masz tu:

    http://php.net/manual/en/function.readdir.php

    m.

  • 32. Data: 2013-01-20 21:33:26
    Od: adal <a...@a...eu>

    Na imprezy akurat:
    Nikkor 35mm 1,8 DX 700 zł nowy
    http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tes
    ts/422-nikkor_35_18g?start=2

    W dniu 2013-01-19 13:32, Raffaello pisze:
> [...]
    era-Sensors/Compare-
    > cameras-side-by-side/(appareil1)/698%7C0/(brand)/Nik
    on/(appareil2)/270%

  • 33. Data: 2013-01-21 13:12:21
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Raffaello" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Hmmm, przyjmijmy, że tak, ale jaka będzie róznica w czasie między
    > obiektywem z przesłoną 3.5 a 2.8 i 2.0?

    Prawie dwukrotna i prawie czterokrotna. Przy czym w Twoim obiektywie 3,5
    jest tylko na szerokim końcu, im dalej tym ciemniej, a za to np. takie 50mm
    / 1.8 jest tanie jak barszcz.

    > Szumy to wiesz... Po zmniejszeniu (99% osób przeglądających strony i tak
    > nie zauważy tego, bo w rozdziałce 1024 tego się nie widzi.

    Skarżyłeś się na nieudane zdjęcia w trudnych warunkach. Skoro nie szumy to
    co?

    > Z RAWów nie korzystam w zasadzie. Czyz tego formatu można wydobyć
    > wiekszą jasność

    Nie jasność będzie ta sama, ale będą tam szczegóły, a nie czarna (szara)
    plama.

    > i brak szumów?

    Nie można uzyskać braku szumów, ale można je zmniejszyć w stosunku do JPEG.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 34. Data: 2013-02-07 15:37:57
    Od: p...@g...com

    W dniu piątek, 18 stycznia 2013 10:02:35 UTC+1 użytkownik Raffaello napisał:
> [...]
    >
    > - RAW + JPG
    >
    > - ergonomiczność wykonania (jestem przyzwyczajony do Canonów)
    >
    > Do czego:
    >
    > - krajobrazy, wycieczki na lądzie i na wodzie
    >
    > - warunki oświetleniowe od wspaniałych do bardzo trudnych takich jak
    >
    > fotografowanie w półmroku, albo nawet "na dyskotece" bez używania lampy
    >
    > błyskowej
    >
    > - wytrzymałość na długie leżenie i nagłe wyjęcie i focenie
    >

    > Co warto kupić w tej cenie jak podałem? Jest na rynku coś w ogóle wartego
    >
    > uwagi? Rozmyślałem nad serią 3 cyfrową Canona, ale czy to będzie

    Podłączam się do tematu, bo też proszę o Wasze zdanie odnośnie lustrzanki. Poszukuję
    sprzętu w okolicach 3000zł i na http://www.saturn.pl/aparaty-cyfrowe_lustrzanki-cyfr
    owe,sony znalazłem np. taki zestaw: Sony SLT-A33Y ze szkłami 18-55 i 55-200.
    Myślicie, że 3000 to dobra cena za taki zestaw? Będę wdzięczny za szybką pomoc.

  • 35. Data: 2013-02-09 00:50:38
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    [...]
    [...]
> [...]
    [...]
    > Myślicie, że 3000 to dobra cena za taki zestaw? Będę wdzięczny za

    Tego nie wiem, ale tak mi się skojarzyło, bo właśnie widziałem
    zupełnie odwrotnie (w Auchanie): nie 1000D i nie za 3000, ale D3000 za
    1000 (z kitem) - wszystko na odwrót. :))

    (tak, wiem, że to prawdziwy entry level...)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]