    From: "klechu" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Jaka lampa do nikona d3000 - na prezent:)
    Date: Fri, 18 Jun 2010 14:56:53 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witam

    Proszę o pomoc w wyborze lampy błyskowej do nikona d3000. To na prezent dla
    znajomego, lampa tak najlepiej do 200zl (wiem że rewelacji za to nie będzie),
    moze byc uzywana, choc nowa wskazana. Fajnie żeby miała obrót palnika w dwóch
    płaszczyznach, jakąś prostą automatykę, i... wlasciwie nie wiem co jeszcze
    powinna mieć. Znajomy robi zdjęcia rodzinne na swój użytek (spacery, imprezy
    itp) plus czasem jakiś plener.
    Będę wdzięczny za jakieś wskazówki. Jeśli lampa używana, to najlepiej taka,
    żeby była w miarę dostępna np na allegro
    z góry dzięki,
    pozdrawiam
    klechu