  • 141. Data: 2010-10-14 00:32:11
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: TheStachoo <...@...3>

    > dopuszczasz, ze jesli w ogole byla taka sytuacja, ze manewr wyprzedzania
    > byl wykonywany, to samo zdarzenie mogło odbyć sie *za* a nie obok lub
    > przed samochodem wyprzedzanym.

    "Z relacji kierowcy wynika też, że do zderzenia z jego ciężarówką doszło
    w momencie, kiedy bus znajdował się na jego pasie, na wysokości kabiny
    wyprzedzanej betoniarki"

    26,Zeznania_kierowcy_ciezarowki__bus_wyprzedzal_scan
    ie.html

    --
    TheStachoo

  • 142. Data: 2010-10-14 00:34:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    "Z relacji kierowcy wynika też, że do zderzenia z jego ciężarówką doszło w
    momencie, kiedy bus znajdował się na jego pasie, na wysokości kabiny

    No normalnie wręcz nie mógł widzieć wypadku. ;-)

  • 143. Data: 2010-10-14 01:18:05
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkoœć?!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 09:40:01 +0200, J.F. napisał(a):

    > Brat Otylii nie przezyl.

    Bo ona nie przewidywała.

    > Powinni uczyc na kursie ? :-)

    Może. Zamiast debilnego parkowania.

    --
    ___________ (R)

  • 144. Data: 2010-10-14 01:18:37
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 13:44:20 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie - to chęć szybszej jazdy niż wyprzedzany, albo takiej samej, ale z
    > przodu prowadzi do wyprzedzania.
    > Osobiście próbuję wyprzedzić każdego klocka przez którego nie widzę drogi
    > przed nim, nawet jeśli jego prędkość mi odpowiada.

    A ja dodam każdego kapelusza - to jest realne zagrożenie, wolę mieć go za
    sobą i to daleko.

    --
    ___________ (R)

  • 145. Data: 2010-10-14 01:20:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 20:46:38 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Trudno powiedzieć czy to co oglądałem to z głupoty - raczej stawiam na
    > brak umiejętności, czasami strach, nerwowość itp.

    Jeśli się zastanmowisz nad ty, ile sekund poświęca się na kursje PJ na
    wyprzedzanie, to będziesz miał odpowiedź.

    --
    ___________ (R)

  • 146. Data: 2010-10-14 02:19:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Jeśli się zastanmowisz nad ty, ile sekund poświęca się na kursje PJ na
    > wyprzedzanie, to będziesz miał odpowiedź.

    Ja na kursie wyprzedzałem za miastem RAZ. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 147. Data: 2010-10-14 07:09:00
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-10-13 23:31, cef pisze:

    > To chyba jest źle wyklepany skoro słychać w nim cokolwiek z 300m :-)

    Jeżdżę nim od nowości - nie jest sprowadzony "po dziadku z DE".

    Pomyśl nad tym, że jeśli tylko ty (i to nie na podstawie doświadczenia,
    a porównań) twierdzisz, że siedząc w samochodzie można nie usłyszeć
    wypadku dziejącego się bezpośrednio obok twojego samochodu, to może
    wypadałoby zrewidować swoje zdanie i zastanowić się nad przyczynami
    obecnego stanu?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 148. Data: 2010-10-14 07:38:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    LEPEK wrote:

    > Jeżdżę nim od nowości - nie jest sprowadzony "po dziadku z DE".

    Jeśli odbierasz to osobiście, trudno.

    > Pomyśl nad tym, że jeśli tylko ty

    Tylko ja mam chwilowo więcej czasu i ochotę napisać
    coś innego niż Ty myślisz.
    Nie wyciągaj z tego ogólnych wniosków.

  • 149. Data: 2010-10-14 07:55:55
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 00:03:49 +0200, J.F. napisał(a):

    > Calibra przegrala wyscig z lanosem, o ile prawidlowo te historie
    > pamietam :-)

    Ta, gadajcie dalej a zaraz RoMan Wam wytłumaczy jak to było NAPRAWDĘ ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 150. Data: 2010-10-14 09:21:40
    Od: ALi <n...@l...org>

    Dnia 13-10-2010 o 20:46:38 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

    > To co ludzie potrafią nawywijać przy wyprzedzaniu, to ja się przekonałem
    > dopiero jak zacząłem jeździć z lawetą 70-80km/h i to mnie zaczęli
    > wyprzedzać.
    > Bo tak normalnie jak się leci osobówką, to raczej to ja wyprzedzam i mi
    > się cały czas towarzystwo zmienia i tego się nie widzi.
    >
    > Trudno powiedzieć czy to co oglądałem to z głupoty - raczej stawiam na
    > brak umiejętności, czasami strach, nerwowość itp.

    Raz widziałem taką głupotę z tirem i busem, który tego tira wyprzedzał.
    Fakt,
    że zaczął na kawałku dłuższej prostej, ale nie zakończyło się przed
    zakrętem.
    Kierowca busa nie odpuścił do samego końca. Skończyło się na tym, że
    osobowy
    mercedes jadący z przeciwka zatrzymał się szczęśliwie na skrawku między
    jezdnią
    a rowem.

    --
    Pozdr.