  • 1. Data: 2011-04-05 06:13:30
    Temat: Jaką grafę do zabytku :)
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Muszę na gwałt nabyć kartę graficzną na AGP do leciwego komputera. W
    najbliższej okolicy znalazłem takie 2 modele, które by mnie interesowały.
    Aktualnie miałem coś w rodzaju tej:
    http://allegro.pl/karta-graficzna-agp-ati-256-mb-i15
    45987879.html
    Jednak ciekawie wyglada również ta:
    http://allegro.pl/nvidia-quadro-fx-4000-256mb-gddr3-
    256bit-agp-gw-fv-i1504070814.html.
    Nie wiem tylko czy warto wydawać przeszło stówke więcej. Czy ta Nvidia jest
    o tyle lepsza ?

    Pozdrawiam

    Gejzero.

  • 2. Data: 2011-04-05 09:13:04
    Temat: Re: Jaką grafę do zabytku :)
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    45987879.html
    256bit-agp-gw-fv-i150

    Moze to glupie pytanie, ale zamierzasz na tym grac?

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-04-05 11:03:08
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Moze to glupie pytanie, ale zamierzasz na tym grac?

    Pytanie nie jest głupie :) kumpel o to samo mnie spytał.
    Nie zamierzam grać i dokonałem już wyboru, padło na tańszą kartę.
    Przypuszczam że i tak będzie lepsza niż to co miałem teraz.
    Nie ma co inwestowac kasy w stary złom (energożerny). Szkoda tylko że nie
    stać mnie aktualnie na wymianę całości ;>

    Gejzero.

  • 4. Data: 2011-04-05 11:22:55
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Osobiscie wybralbym cos z H264 do otwarzania filmow i flash, np hd 4xxx.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-04-05 11:54:54
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    > Osobiscie wybralbym cos z H264 do otwarzania filmow i flash, np hd 4xxx.
    Do tego to zamierzam zakupić TV z DLNA i na nim ogladać filmy a H264 to
    chyba ciężko by było wycisnąć z kart na AGP, tak przynajmniej przypuszczam.
    Nowy komp musi troche poczekać aż ten całkiem przestanie być użyteczny.

    Gejzero.

  • 6. Data: 2011-04-05 12:27:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gejzero SQ3OGX" napisał w wiadomości grup
    > H264 to chyba ciężko by było wycisnąć z kart na AGP, tak przynajmniej
    > przypuszczam. Nowy komp musi troche poczekać aż ten całkiem przestanie być
    > użyteczny.

    Nie, ale finansowo nieopłacalne.

  • 7. Data: 2011-04-05 13:16:04
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Do tego to zamierzam zakupić TV z DLNA i na nim ogladać filmy

    Wspolczuje :)

  • 8. Data: 2011-04-06 00:38:14
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Racja, DLNA to jakas lipa, nawet nie wersja beta a draft funkcjonalnosci.
    AFAIK toto nie obsluguje napisow do filmow pomijajac kwestie niezgodnosci
    formatow video.

    --
    Pozdr

  • 9. Data: 2011-04-06 08:50:27
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    > Racja, DLNA to jakas lipa, nawet nie wersja beta a draft funkcjonalnosci.
    > AFAIK toto nie obsluguje napisow do filmow pomijajac kwestie niezgodnosci
    > formatow video.
    Co rozmówca to inna opinia.
    Jak wyprubuje to Wam powiem jak to jest z tym DLNA.
    Filmów tyle ogladam że od biedy wystarczy mi monitor komputera.
    Okazało się że karta, którą kupiłem i tak jest lepsza niż tą co miałem.
    Także nie będzie problemów z filmami jeżeli dotychczas ich nie miałem.
    Co do DLNA to zależy mi na pozbyciu się płyt bo dziecko robi z nimi pomianę.
    A jak da się filmy oglądać to będzie ok.

    Gejzero.

  • 10. Data: 2011-04-06 12:31:25
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

> [...]

    >Co do DLNA to zależy mi na pozbyciu się płyt bo dziecko robi z nimi pomianę.
    >A jak da się filmy oglądać to będzie ok.

    Wlasnie chodzi o to, ze nie zawsze da sie. Po wielu dniach ustawien, testow roznych
    serwerow w koncu zarzucilem ten badziew. Szkoda czasu, wiec nie ma sie co nastawiac
    na to za bardzo.