  • 1. Data: 2011-04-04 08:02:47
    Temat: Płyty Intela z chipsetem 1155
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Właśnie zostałem poinformowany przez dystrybutora, że Intel nie ma
    zamiaru wymieniać swoich płyt głównych z błędnym chipsetem 1155. Uważają,
    że dopóki taka płyta się nie zacznie działać źle, to nie ma powodu do
    wymiany. Oczywiście pamiętamy chyba wszyscy, że z opisów błędu wynikało,
    że awaria może nastąpić po wielu latach. Tylko, że wtedy to będzie już
    dawno po gwarancji i rękojmi.

    Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim podejściem do wymiany płyt Intela?

  • 2. Data: 2011-04-04 13:29:48
    Temat: Odp: Płyty Intela z chipsetem 1155
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości grup
    > Właśnie zostałem poinformowany przez dystrybutora, że Intel nie ma
    > zamiaru wymieniać swoich płyt głównych z błędnym chipsetem 1155.

    nie ma czegos takiego jak chipset 1155

    > Uważają,
    > że dopóki taka płyta się nie zacznie działać źle, to nie ma powodu do
    > wymiany.

    i poniekad slusznie

    > Oczywiście pamiętamy chyba wszyscy, że z opisów błędu wynikało,
    > że awaria może nastąpić po wielu latach. Tylko, że wtedy to będzie już
    > dawno po gwarancji i rękojmi.

    takie zycie

    > Czy ktoś jeszcze spotkał się z takim podejściem do wymiany płyt Intela?

    ewentualna awaria bedzie dotyczyla kanalow sata innych niz 0 i 1 wiec
    dla kowalskiego jest to najprawdopodobniej nieistotne

  • 3. Data: 2011-04-11 01:28:40
    Temat: Re: Płyty Intela z chipsetem 1155
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości

    > ewentualna awaria bedzie dotyczyla kanalow sata innych niz 0 i 1 wiec
    > dla kowalskiego jest to najprawdopodobniej nieistotne

    Zdaje się że te tańsze płyty na 1155 nie mają SATA3, więc w nich problem
    będzie na każdym kanale.