  • 1. Data: 2010-05-18 20:45:48
    Temat: Jaka częstotliwość na wiosce pod Krzeszowicami w Orange
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Witam

    Potrzebuje mieć zasięg na wsi pod Krzeszowicami woj. Małopolskie.
    Chciałem kupić repeater GSM, ale te które wzmacniają tylko 900 MHz są
    znacznie tansze.

    Jak sprawdzić czy tam jest 900 MHz czy 1800 MHz? Mam telefon z Windows
    Mobile, jaki program zainstalować?

    Chciałem kupić coś takiego:

    http://www.allegro.pl/item1038270700_wzmacniacz_gsm_
    repeater_at_400_na_80m2_gwar_f_vat.html

    Pytanie czy jeśli telefon na podwórku ma bardzo kiepski zasięg to jaki
    będzie miał ten repeater?
    Czy antena do niego może być na długim kablu tzn. np. 30 metrów?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-18 21:12:17
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    Ale jaka sieć??? Zresztą sprawdź sam: http://btsearch.pl/

    > Mam telefon z Windows
    > Mobile, jaki program zainstalować?

    Do czego?

    Piotr

  • 3. Data: 2010-05-18 21:27:04
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    http://btsearch.pl/

  • 4. Data: 2010-05-19 15:40:10
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik Uncle Pete napisał:

    > http://btsearch.pl/

    Heh, a jak znalezc który w Krakowie mnie obsluguje? Bo gestosc tu
    wielka. Da sie jakos CID osczytac, z ktorym aktualnie laczy sie moj tel?

  • 5. Data: 2010-05-19 18:46:27
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Da sie jakos CID osczytac, z ktorym aktualnie laczy sie moj tel?

    Da się.

  • 6. Data: 2010-05-19 22:29:09
    Od: Motylek <c...@a...pl>

    Użytkownik darek638 napisał:
    > Użytkownik "Motylek" <c...@a...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Da się.

    Jak sie da? :)

  • 7. Data: 2010-05-19 23:33:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

    > http://btsearch.pl/

    Ta strona jest niewiarygodna. Z ciekawości zajrzałem i już w odniesieniu do
    drugiego BTS-su znalazłem oczywiste rozbieżności ze stanem rzeczywistym
    Wysłałem informację do prowadzącego, ale mi odpisał, ze takie dane podaje
    UKE i nie zmieni. A rzecz oczywista, bo mają wzięty z sufitu adres BTS-u i
    to nawet na ich stronie widać gołym okiem. BTS jest w zupełnie innej
    meijscowości i na innej ulicy. W tej sztuacji najprawdopodbniej w
    pozostałej częśći dane nalezy uznać za niewiarygodne.

  • 8. Data: 2010-05-19 23:59:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-20 01:33, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > w zupełnie innej meijscowości i na innej ulicy. W tej sztuacji
    > najprawdopodbniej w pozostałej częśći dane nalezy uznać za niewiarygodne.

    TAm są dwie bazy danych:
    - mapa lokalizacji wg danych podawanych z UKE
    - lista BTS-ów nanoszona w oparciu o informacje nadesłane przez
    użytkowników, z podaniem Cell ID

    Dane z pierwszej baz są podawane w oparciu o informacje operatorów i są
    obarczone wieloma błędami. Niemniej wystarczają do zorienotwania się, co
    w danej okolicy działa. Druga z baz jest weryfikowana i - jeśli operator
    nie zmienił CID-ów, jest bardzo wiarygodna :)

  • 9. Data: 2010-05-21 08:41:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jaki będzie miał ten repeater?
    > Czy antena do niego może być na długim kablu tzn. np. 30 metrów?

    Uwaga natury ogolnej - jesli sygnal jest slaby, to zaleca sie
    wzmacniacz jak najblizej anteny. Unika sie strat w kablu.

    J.