  • 11. Data: 2012-10-04 18:59:37
    Temat: Re: Jaka Honda lepsza.? :)
    Od: TomekJ <zakos10@_NOSPAM_wp.pl>

    NSR więcej pali z tego co kiedyś czytałem na forach, opisywali to
    posiadacze tego sprzętu więc chyba nie kłamali ;)
    CBR nie wiem za dużo ale bardziej skłaniał bym się ku CBR , może jest
    słabsza ale brzmi jak motocykl , mniej pali i mnie osobiście bardziej się
    podoba . Ale zależy od gustu .

  • 12. Data: 2012-10-05 07:28:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-04 17:18, Jasio pisze:

    > Bo bez kryterium ceny i rocznika to pytanie jest do dupy.

    Nie jest.
    2t sie bedzie lepiej zbierac, i IMVHO da wiekszy fun z jazdy.
    4t bedzie lepiej brzmiec (ale szalu sie nie zrobi bo brzmi cicho).
    Czyli do jazdy 2t, do lansu 4t.
    No chyba ze motocykl na dalsze wyjazdy, wtedy w 4t dochodzi wygoda bo
    nie trzeba myslec o oleju do paliwa.

    pozdr
    newrom
    PS. osobiscie kupil bym ta w lepszym stanie technicznym.

  • 13. Data: 2012-10-05 08:20:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 4 Oct 2012 16:59:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za TomekJ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > CBR nie wiem za dużo ale bardziej skłaniał bym się ku CBR , może jest
    > słabsza ale brzmi jak motocykl , mniej pali i mnie osobiście bardziej się

    Rzecz gustu, jeden woli żeby motocykl brzmiał i wyglądał a kto inny, żeby
    jeździł :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2012-10-06 09:46:35
    Od: Magic <m...@w...pl>

    > Nie jest.
    > 2t sie bedzie lepiej zbierac, i IMVHO da wiekszy fun z jazdy.
    > 4t bedzie lepiej brzmiec (ale szalu sie nie zrobi bo brzmi cicho).
    > Czyli do jazdy 2t, do lansu 4t.

    Niekoniecznie, bo zależy do jakiej jazdy. 2T będzie działać bardzo
    zerojedynkowo, albo jedzie, albo nie. Jest to jednak trochę meczące, bo
    NSR trochę już jedzie i nie da się cały czas trzymać gazu otwartego na full.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2012-10-06 10:31:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-06 09:46, Magic pisze:

> [...]
    > zerojedynkowo, albo jedzie, albo nie. Jest to jednak trochę meczące, bo
    > NSR trochę już jedzie i nie da się cały czas trzymać gazu otwartego na

    Nie znam silnika z NSR, w DT nie dzialal 0-1 :>

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 16. Data: 2012-10-06 20:02:06
    Od: TomekJ <zakos10@_NOSPAM_wp.pl>

    Piotr Klimek napisal

    > Rzecz gustu, jeden woli żeby motocykl brzmiał i wyglądał a kto inny, żeby
    > jeździł :)

    Racja.

  • 17. Data: 2012-10-07 16:32:41
    Od: rafal89 <16rafal@_NOSPAM_interia.pl>

    Zawsze wolałem CBR wiec moim zdaniem CBR jest lepsza

  • 18. Data: 2012-10-07 19:06:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k4lr65$2rud$1@adenine.netfront.net...

> [...]
    > Czyli do jazdy 2t, do lansu 4t.
    > No chyba ze motocykl na dalsze wyjazdy, wtedy w 4t dochodzi wygoda

    No proszę Cię, Niuromku.
    Przecież wiesz, co chciałem powiedzieć.

    Że kupując nuffkie sztukie nieśmiganą (yyy, nieosraną się teraz mówi
    pewnie) to wybór będzie inny niż przy założeniu max.4000zł
    Pomijając to, że NSRki to chyba nie produkują, rajt?

    Ja ze 125ccm brałbym Varadero.
    Chyba, że koniecznie "ścigacz" to YZF, ale to znowuż Yamahahaha.

    A przede wszystkim problemów z dogonieniem CBRki nigdy nie miałem, a
    NSR kilka razy ścigało się ze mną jak... No, uczciwie się ścigało. (:
    Chociaż wiadomo, że wiele zależy od kierownika.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 19. Data: 2012-10-08 07:43:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-07 19:06, Jasio pisze:

    > No proszę Cię, Niuromku.
    > Przecież wiesz, co chciałem powiedzieć.

    Za cholere :)

    > Że kupując nuffkie sztukie nieśmiganą (yyy, nieosraną się teraz mówi
    > pewnie) to wybór będzie inny niż przy założeniu max.4000zł
    > Pomijając to, że NSRki to chyba nie produkują, rajt?

    No ale jesli ktos zastanawia sie pomiedzy tymi dwoma to raczej nie
    kupuje nowki (bo wtedy NSR nie byloby w zestawieniu, skoro jej nie robia) :)

    > Ja ze 125ccm brałbym Varadero.

    A ja nie wiem i pisze to calkiem powaznie. Na dzien dzisiejszy nie mam w
    planach takich zakupow, wiec nie zastanawialem sie specjalnie.
    Wiadro byloby dla mnie wygodniejsze niz jakas cebra. No ale ludzie chca
    sciga 125, niech wiec kupuja. Wielu ludzi przechodzi ten etap, podobnie
    jak czopernictwo ;)
    Generalnie chodzilo mi tylko o to ze mimo lansowania 4T, silniki 2T sa
    lepsze w tak malych pojemnosciach (jesli oczywiscie ma byc tanio, bo da
    sie zrobic wsciekle 125 4T, ale czestotliwosc serwisowania bedzie bardzo
    duza). Oczywiscie 2T rowniez nie sa pozbawione wad, no ale coz ich nie
    ma (poza kawasakom AZeta oczywiscie).

    > A przede wszystkim problemów z dogonieniem CBRki nigdy nie miałem, a NSR
    > kilka razy ścigało się ze mną jak... No, uczciwie się ścigało. (:
    > Chociaż wiadomo, że wiele zależy od kierownika.

    No to wychodzi ze NSR kupuja fajterzy, a cebry lanserzy ;)

    pozdr
    newrom