  • 11. Data: 2014-01-26 23:12:19
    Temat: Re: Jak zainstalować program w telefonie?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Robert Tomasik" napisał:

> [...]
    -nowsze-modele-agere-instrukcja-instalacji-aplikacji
    -java

    > Jakbym się znał, to bym nie pytał. :-) Niestety ta konkretna porada spod
    > linku nie zadziałała.

    To szukaj dalej. Albo odżałuj parę groszy na transmisję i ładuj aplikacje
    via http://laduj.pl/. Problem może też leżeć zupełnie gdzie indziej, może ta
    aplikacja nie działa z twoim modelem Samsunga?

    JoteR

  • 12. Data: 2014-01-26 23:16:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <u...@i...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > via http://laduj.pl/. Problem może też leżeć zupełnie gdzie indziej, może
    > ta aplikacja nie działa z twoim modelem Samsunga?

    Poczekam, może tu ktoś będzie miał jakiś pomysł.
    Zastanawiałem się nad tym, że może ta konkretna nie działa, ale
    spróbowałemklka i zadna nie działa, więc coś podejrzewam, że coś źle robię.

  • 13. Data: 2014-01-26 23:20:39
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał:

    > Tak za bardzo nie wiadomo, co ściągnął.

    Wiadomo. Napisał, że zip`a.

    > ale czemu mu to nie działa - to już tajemnica Samsunga i jego chorej
    > obsługi wgrywania aplikacji Java.

    To żadna tajemnica. Niektóre samsungi tak mają. Kiedyś zrobiłem tutorial o
    wgrywaniu javy do samsungów, coś na wzór tego:

    http://www.votel.pl/czytaj,69,Wgrywanie,aplikacji,JA
    VA,do,telefonow,Samsung,D600,X700,.html

    Jest z tym trochę roboty i rzeczywiście, samsung to spieprzył.

  • 14. Data: 2014-01-26 23:36:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    VA,do,telefonow,Samsung,D600,X700,.html
    > Jest z tym trochę roboty i rzeczywiście, samsung to spieprzył.

    Przeczytałem, ale dopiski na dole o możliwych problemach trochę zniechęcają
    do eksperymentów.
    Sądzisz, ze do mojego SOLID-a to zadziała bez problemu?

  • 15. Data: 2014-01-27 02:14:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 26.01.2014 23:20, Tomek pisze:
    /.../
    > http://www.votel.pl/czytaj,69,Wgrywanie,aplikacji,JA
    VA,do,telefonow,Samsung,D600,X700,.html

    > Jest z tym trochę roboty i rzeczywiście, samsung to spieprzył.

    Android tego też nie obsługuje na Samsungach...

  • 16. Data: 2014-01-27 09:08:02
    Temat: Re: Jak zainstalowa?rogram w telefonie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:16:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    [...]
    > Chyba nie do końca o tym samym mówimy. Na podanej przeze mnie stronie są
    > dwa pliki: jad i zip. Zip zamieniam na jar, a uruchamiam jad. Ale nie
    > działa.

    Sciagnij jad, edytuj na komputerze, linie
    MIDlet-Jar-URL: http://www.telix.pl/midlet/sms_me-and-you.jar

    zamien na
    MIDlet-Jar-URL: sms_me-and-you.jar

    Potem skopiuj jar i jad na telefon i instaluj.

    Niestety w moim samsungu padlo ladowanie, ale cos tam instalowalem
    dawniej. Chyba.

    J.

  • 17. Data: 2014-01-27 17:05:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:16:16 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    > [...]
    >
    > Sciagnij jad, edytuj na komputerze, linie
> [...]

    Sukces! O to chodziło. Serdecznie dziękuję za pomoc.

  • 18. Data: 2014-01-27 20:48:31
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Sukces! O to chodziło. Serdecznie dziękuję za pomoc.

    :D

  • 19. Data: 2014-01-27 20:52:06
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał:

    > Przeczytałem, ale dopiski na dole o możliwych problemach trochę
    > zniechęcają do eksperymentów.

    To standardowe dopiski przy większości tutoriali, w sumie nic nie wnoszą
    poza zwiększoną uwagą podczas posługiwania się nimi.

    > Sądzisz, ze do mojego SOLID-a to zadziała bez problemu?

    Nie wiem, czy zadziała, ale wiem, że nic problemowego się nie stanie.