  • 31. Data: 2011-02-27 21:16:45
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć nr VIN?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Panowie, zeby uciac ta dyskusje:
    poradzilem sobie w nastepujacy sposob:
    - mala szczoteczka druciana (wielkosci szczotki do zebow) pojechalem
    numer do golej blachy i tymczasowo zasikalem SILem (czyli silikon w
    spreju) zeby zabezpieczyc przed utlenianiem. Numer jest ladnie widoczny.
    Na nastepny weekend pojdzie na to (po oczyszczeeniu i odtluszczeniu
    rzecz jasna) farba miniowa i pozniej bialy sprej. Jak sie komus bedzie
    chcialo mi samochod zatrzymywac, to prosze bardzo, chwile pojezdze innym ;)

    Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie rady :)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 32. Data: 2011-02-27 22:52:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    venioo wrote:

    > Jest to o tyle problematyczne, ze pracuje (liczac z dojazdami) od
    > 6-18 i w urzedach jest mi ciezko cokolwiek zalatwic :| A przez 8 lat
    > jak mam wlasne samochody jakos nikt mi numeru VIN nie sprawdzal, 2
    > mandaty dostalem, a tak to nawet do rutynowej kontroli nie zatrzymali
    > ;) Wiec raczej tej opcji sie najmniej obawiam ;)

    teraz każdy przegląd to grzebanie po samochodzie ew celu sprawdzania VIN i
    tabliczki znamionowej...

    pojedziesz do Niemiec szkop sie przywali, no i masz niezłą jazdę...

  • 33. Data: 2011-02-27 22:53:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ależ zapewne wygląda to bardzo ładnie.
    > Natomiast jest to ingerencja w pole numerowe i jeżeli zostanie wykryta
    > (chociażby miernikiem grubości lakieru) to będziesz mieć kłopoty.
    >
    > To jest trochę jak z banknotem - jak masz brudny i podarty, to możesz
    > go w banku wymienić bez problemu na nowy, inny. Ale jeżeli sam
    > postanowisz stary banknot retuszować i naprawiać, no to będziesz miał
    > problemy.

    dokłądnei zwykle podczas malowania nadwozia numer vin sie zakleja aby nie
    został pokryty nową warstwą farby