  • 21. Data: 2010-09-20 15:25:24
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć autko przed kradzieżą ?
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4c939357$0$22814$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wiem! temat rzeka. Chodzi mi o kilka prostych porad co
    > zamontować/zainstalować.
    > samochód Peugeot 106 1997r

    Sądzisz, że w okolicy grasują archeolodzy? :-)
    T.

  • 22. Data: 2010-09-20 15:50:20
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 15:25, Tomek pisze:
    > Sądzisz, że w okolicy grasują archeolodzy? :-)
    > T.

    takie auto kradnie gówniarzeria żeby poszaleć na mieście i potem
    zostawić, dla autora wątku to być może dorobek życia dlatego nawet w
    przypadku tańszego auta warto pomyśleć o zabezpieczeniu. Ja proponuje
    odcięcie czujnika położenia wału, ale należy pamiętać aby nigdy o nim
    nie zapominać, bo może po takim zapominalstwie zapalić się nam kontrolka
    silnika. Plus takiego rozwiązania jest taki, że nie potrzeba żadnych
    przekaźników tylko przedłużyć kable i ukryć przełącznik gdzieś w
    nietypowym miejscu. (z tym bywa problem, bo co to znaczy nietypowe
    miejsce :)?)

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-09-20 17:31:06
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Tomek wrote:

    > Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sądzisz, że w okolicy grasują archeolodzy? :-)
    > T.

    Sie smiej... a mi w czerwcu gwizdneli cieniasa z 1997 roku...
    Widac dobry rocznik. :D

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 24. Data: 2010-09-20 19:01:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Sep 2010 17:31:06 +0200 osobnik zwany Rafał Grzelak
    wystukał:

    na części dobry :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2010-09-21 09:01:06
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Sie smiej... a mi w czerwcu gwizdneli cieniasa z 1997 roku...
    > Widac dobry rocznik. :D
    >
    > --

    Przperaszam - trochę mnie to zastanowiło, że autor wątku chce się ustrzec
    przed kradzieżą takiego wiekowego auta. Choć wiem, jakby zabolało, gdyby
    zniknął...
    Starsze auta idą też na części - w Niemczech w statystykach wysoko są
    trabanty.
    Generalnie - odciecie paliwa i to na przewodzie paliwowym - przekaźnik plus
    elektrozawór. Choć z drugiej strony nie będzie takiego auta kradł ktoś, kto
    przyjdzie z notebookiem i podłączy do komputera pokładowego... A na smyków
    są prostsze sposoby (np. deska z gwoździami na fotelu kierowcy pod kawałkiem
    jakiegoś przykrycia...). Powinno zadziałać, zwłaszcza nocą :-)
    Tomek

  • 26. Data: 2010-09-21 14:38:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kawałkiem
    > jakiegoś przykrycia...). Powinno zadziałać, zwłaszcza nocą :-)

    Tyle, że tu jest Polska, a nie JuEsEj ani Dojczland tu za taki numer
    pójdziesz siedzieć na jakieś 3-5 lat.

  • 27. Data: 2010-09-21 14:41:52
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-21 14:38, Plumpi pisze:
    > Tyle, że tu jest Polska, a nie JuEsEj ani Dojczland tu za taki numer
    > pójdziesz siedzieć na jakieś 3-5 lat.

    bzdura, możesz mieć w aucie coś takiego, przecież nikt Ci nie zabroni
    nadziewania się na bolce w czasie jazdy, może właściciel lubi takie
    atrakcje :)?

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-09-21 15:35:33
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Rylen nabazgrał:
    > Wiem! temat rzeka. Chodzi mi o kilka prostych porad co ubezpieczać. Więc
    > doszedłem do wniosku ( nie wiem czy słusznego)
    > że lepiej tą kasę wydać na zabezpieczenie typu blokada skrzyni,
    > kierownicy + jakiś lepszy alarm.

    Szkoda kasy ... jak mają zaj....ć to i tak to zrobią. Kumpel miał super
    chiper zabezpieczenia to załafdowali na lawetę i odjechali ... rozbroją
    sobie z norce. Drugi znajomy dzięki monitoringowi namiezył jak jego mesia
    ładują do lodówki i jadą do Ruskich .... tam normalnie można rejestrować
    kradzone auta a jak właściciel nie zgłosi się po nie przez rok to już
    zostają legalnie na ich terenie :)

    --
    www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
    www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.