  • 1. Data: 2010-07-12 08:02:51
    Temat: Jak wozicie kupione moto bez papierow?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Zakup motocykla 100-200 km od swojego adresu lub więcej, nie od
    krajowca, tylko 'przygotowane do rejestracji' czyli bez prawa poruszania
    sie na wlasnych kolach.

    a) wyprawa busem lub z przyczepka?
    b) wizyta 2x ???? chyba nie???
    c) krzakami, drozkami lub "czysta na kole" bo moze sie uda bez papierow?

  • 2. Data: 2010-07-12 08:07:39
    Temat: Re: Jak wozicie kupione moto bez papierow?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-12, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:
> [...]
    >
    > a) wyprawa busem lub z przyczepka?
    > b) wizyta 2x ???? chyba nie???
    > c) krzakami, drozkami lub "czysta na kole" bo moze sie uda bez papierow?

    Ja pojechalem na 2 razy, bo w Polsce czasem nie ma sensu gonic busa czy
    przyczepki zeby obejrzec zwloki :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-07-12 08:19:56
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2010-07-12 10:07, AZ pisze:

    > Ja pojechalem na 2 razy, bo w Polsce czasem nie ma sensu gonic busa czy
    > przyczepki zeby obejrzec zwloki :-)

    Jak pierwsza wizyte rozegrales: umowa na pewno, 100% kasy? jakas
    zaliczka? druga wizyta z ostatecznym numerem rej czy probnym?

    Ja moje od krajowca tez na 2 wizyty, ale chodzilo o co innego, pierwszy
    raz na zapoznanie, niewielka zaliczka/zadatek ze wezme plus pisemna
    notatka, druga wizyta z pisanie umowy, kaskiem, ciuchami i kumplem z PJ.

  • 4. Data: 2010-07-12 08:48:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-12, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    > Jak pierwsza wizyte rozegrales: umowa na pewno, 100% kasy? jakas
    > zaliczka? druga wizyta z ostatecznym numerem rej czy probnym?

    Ja mialem troche inna sytuacje bo bralem na kredyt. Pierwsza wizyta to
    spisanie umowy + papiery/przeglad/tlumaczenie bo gosc to zalatwil i zaliczka
    z mojej strony. W domu rejestracja i uruchomienie kredytu bo bank chcial
    widziec DR a nastepna wizyta z ostateczna blacha i ubezpieczeniem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-07-12 08:58:06
    Od: "Karambol" <k...@g...pl>

    "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > a) wyprawa busem lub z przyczepka?
    > b) wizyta 2x ???? chyba nie???
    > c) krzakami, drozkami lub "czysta na kole" bo moze sie uda bez papierow?

    Ja zawsze jechałem na raz, busem (bo akurat mam to nie było problemu) a
    zanim nie miałem to wynajmowałem przyczepkę na Orlenie.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 6. Data: 2010-07-12 10:03:43
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości
    > Zakup motocykla 100-200 km od swojego adresu lub więcej, nie od krajowca,
    > tylko 'przygotowane do rejestracji' czyli bez prawa poruszania sie na
    > wlasnych kolach.
    >
    > a) wyprawa busem lub z przyczepka?

    Trzeba koszta przeliczyć w zależności od odległości
    i posiadania bądź nie haka w samochodzie
    i stosownej długości przyczepki :-)

    Informacyjnie - przeglądając oferty serwisów motocyklowych
    trafiłem równiez na oferty transportu po 1,30, a nawet 1,00 PLN za 1 km,
    odpowiednim autem i przez człowieka z odpowiednim doswiadczeniem
    (Katowice / Kraków).
    A może jeszcze co podpowie przy kupnie ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-07-12 13:13:31
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał

    > Ja pojechalem na 2 razy, bo w Polsce czasem nie ma sensu gonic busa czy
    > przyczepki zeby obejrzec zwloki :-)

    Nie widze roznicy.
    Jak nie kupie to te pare litrow paliwa wiecej z przyczepka nie robi roznicy
    ;)
    A jak kupie to zaoszczedzona i kasa na drugi wyjazd i czas ;)

    Zapek i wlasna przyczepka ;)
    xr600r