  • 1. Data: 2010-07-11 11:52:34
    Temat: Zephyr 550
    Od: "Buszi" <b...@g...com>

    Hell.o,

    jakiś czas temu ujawniłem się łądnie jako bierny użytkownik grupy, pytając
    przy okazji a to kaski szczękowe, a to o konkretne motocykle (m.in.
    zephyr550 vs cb500). Dziś mogę do tego wszystkiego dodać informację, że od
    tygonia z okładem jestem szczęśliwym posiadaczem Zephyra 550 '97 Jak dla
    mnie - super! Motocykl mnie nie przeraża dając przy okazji dużo frajdy, jest
    całkiem dynamiczny (w moim odczuciu), ma dobre hamulce, no i nie jest za
    ciężki. IMHO na początek w sam raz! :-) Przez tydzień zrobiłem jakies 400
    km, głównie po Krakowie, ale byłem też na daleszej wycieczce poza miastem.
    Cóż, brakuje mi pewności, zadziwiają mnie porządne łuki, nie mówiąc o
    ciasncyh zakrętach, ale w związku z tym czerpię dużo przyjemności
    niekoniecznie z zawrornej prędkości. Z km na km jest jednak coraz lepiej.
    Myślę, że będzie o.k.! :-)

    pzdr, Buszmen

    p.s.: ... no i ładny jest!

  • 2. Data: 2010-07-11 22:22:38
    Temat: Re: Zephyr 550
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 11 Lip, 13:52, "Buszi" <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > ciasncyh zakrętach, ale w związku z tym czerpię dużo przyjemności
    > niekoniecznie z zawrornej prędkości. Z km na km jest jednak coraz lepiej.

    no gratuluje
    jak się wkrótce zacznie nudzić to zamienim na moją cebule ok ?
    bo chyba mam klienta na zefirka a na cebule jakoś nie :(