  • 31. Data: 2012-10-10 22:11:33
    Temat: Re: Jak usunąć dane z komórki?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 22:03:41 +0200, JA napisał(a):

    > Wrócę do początku tego wątku:
    > Co mam zrobić żeby po oddaniu telefonu nikt nie był w stanie
    > odczytać zapisanych na nim kontaktów, treści SMSów itp. ?
    > Bardzo proszę o napisanie co mam zrobić, a nie jak to się nazywa.

    Naładuj, zostaw podpiętego do ładowarki, wpisz *#7370# z klawiatury,
    poczekaj aż skończy.
    Wyjmij kartę pamięci, włóż w czytniku do peceta, skasuj, zapisz jakieś
    filmy do pełnej pojemności, skasuj jeszcze raz.
    Koniec.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 32. Data: 2012-10-10 22:18:44
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/10/2012 20:53, Waldek Godel wrote:

    > ROMu nie da się oczyścić, bo po takim oczyszczeniu i pierwszym wykasowaniu
    > telefonu powstałby śliczny i bardzo zaawansowany technicznie przycisk do
    > papieru.
    >
    > ROM jak sama nazwa wskazuje to Read Only Memory. Zawiera obraz systemu w
    > stanie takim, w jakim wyjmuje sie telefon z pudełka po zakupie. I takim
    > obrazem są nadpisywane dane w pamięci FLASH w celu przywrócenia do stanu
    > fabrycznego.

    ... i nadal uważasz, że pamięć flash nie jest tam formatowana?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 33. Data: 2012-10-10 22:23:23
    Od: "JA" <J...@...pl>

> [...]
    > Wyjmij kartę pamięci, włóż w czytniku do peceta, skasuj, zapisz jakieś
    > filmy do pełnej pojemności, skasuj jeszcze raz.

    Jaką kartę pamięci? Chodzi o dane zapisane w komórce !!!
    Sprawa kasowania danych na karcie microSD włożonej
    jako pamięć dodatkowa do komórki jest banalna
    i nie o to pytam!

  • 34. Data: 2012-10-10 22:27:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 22:23:23 +0200, JA napisał(a):

    > Jaką kartę pamięci? Chodzi o dane zapisane w komórce !!!
    > Sprawa kasowania danych na karcie microSD włożonej
    > jako pamięć dodatkowa do komórki jest banalna
    > i nie o to pytam!

    Wersja dla odpornych - pominąć część o karcie

  • 35. Data: 2012-10-10 22:29:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 10 Oct 2012 21:18:44 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > ... i nadal uważasz, że pamięć flash nie jest tam formatowana?

    Nie.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Formatowanie
    Pamięci Flash się nie formatuje, tylko od razu nadpisuje danymi.

  • 36. Data: 2012-10-10 22:54:29
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 10/10/2012 21:29, Waldek Godel wrote:

    > Nie.
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Formatowanie
    > Pamięci Flash się nie formatuje, tylko od razu nadpisuje danymi.

    Formatowanie to między innymi proces przygotowania systemu plików
    (np. Symbian APE); używałeś kiedyś np. MT Box?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 37. Data: 2012-10-11 00:59:36
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-10 21:03, JA pisze:
    > i dalej:
    >
    > Jak mam włożyć komórkę do napędu dyskietek i spowodować
    > sformatowanie?
    > Rozumiem, że "rozwijasz" metodę równoczesnego naciśnięcia
    > 4 klawiszy.
    > Co wobec tego robi podanie z klawiatury *#7370# - to nie jest
    > formatowanie?
    >
    > Znam Twoje wcześniejsze wypowiedzi, nie tylko na tej grupie
    > i pamiętam, że byłeś konkretny. Co się stało? Czy to naprawdę Ty?

    Nie da się sformatowanie karty z poziomu telefonu? Tak jest łatwiej.
    Albi wróć do ustawień fabrycznych telefonu.

    --
    animka