eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipJak to sie TPSA zmienila › Jak to sie TPSA zmienila
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!newsfeed1.tpinternet.pl!news.task.gda.pl!sgh.waw.pl!moderators!chopin
    From: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Jak to sie TPSA zmienila
    Date: Thu, 9 May 2002 17:39:48 +0000 (UTC)
    Organization: CPI Internet Projects Centre
    Lines: 26
    Approved: B...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <4...@a...cpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii
    Content-Transfer-Encoding: 7Bit
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pn191.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1020964810 784 213.76.109.191 (9 May 2002 17:20:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 9 May 2002 17:20:10 +0000 (UTC)
    Content-Length: 1397
    X-Moderator: Piotr Kucharski <chopin#sgh.waw.pl>
    X-Moder-Tool: modArc v1.034faq, last rev. 1997.01.06/lg19990813+ts+pk
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:51314
    [ ukryj nagłówki ]

    Od paru miesiecy mam Neostrade. W sobote padlo mi lacze. Modem
    zachowuje sie mniej wiecej tak, jakby sie przegrzewal. Po pewnym
    czasie, o ile w ogole sie zsynchronizuje, wszelkie oznaki zycia
    lacznie z lampkami ustaja. Zadzwonilem do infolinii, co z tym
    fantem zrobic. Po paru minutach odpowiedzi na pytania w stylu
    'czy restartowal Pan komputer?' 'a moze to wlacznik z tylu
    terminala?' Pan dal za wygrana i wyslal reklamacje, mowiac mi,
    ze moze dzis jeszcze kogos w swoim BOK od Neo zastane. Byla
    sobota wiec jasne, ze nikt nie odebral, zaczalem dobijac sie
    w poniedzialek, za kazdym razem z tym samym skutkiem - glucho.
    W koncu dzis, czyli w czwartek, zadzwonilem prosto do BOK i
    poprosilem pania, zeby poszla do tego zakichanego pokoju i
    dala mi do telefonu kogos od Neostrady. Pracownicy oczywiscie
    tam sa, tylko widocznie im sie telefonow odbierac nie chce, no
    bo po co? Dowiedzialem sie, ze "jest duzo chetnych" i dlatego
    mam czekac cierpliwie. Minelo 6 dni od awarii, nikt do mnie nie
    dzwonil, numeru do technika nie dostalem, nic sie nie dowiedzialem,
    lacza nie ma, sama radosc. Jak mi jeszcze ktos bedzie probowal
    wmowic, ze w TPSA cokolwiek sie zmieni, to go wysmieje. Moze
    jak w koncu zaczna miec straty i personel zrozumie, ze to nie
    Abonenci sa dla nich, tylko odwrotnie...

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound?"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: