eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipJak to sie TPSA zmienila › Re: Jak to sie TPSA zmienila
  • Data: 2002-05-09 20:07:31
    Temat: Re: Jak to sie TPSA zmienila
    Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dzwon do regionalnego biura obslugi abonenta, jest w kazdym bylym miescie
    wojewodzkim, mowisz jaki masz problem, mowisz kto Cie olewal (musisz znac
    nazwiska) i sprawa jest zalatwiona a winni ponosza konsekwencje

    powaznie, mialem podobna sytuacje w gdansku, babke wywali z lokalnego NOKu
    (tam teraz w TPSA czekaja zeby tylko kogos wylac bo w wakacje maja byc
    grupowe zwolnienia), sprawa sie wyjasnila a ja bylem zadowolony

    niestety tu trzeba odrobine tzw. "wkurwu" zeby cos w TPSA zalatwic, bo jak
    bedziesz sobie dzwonil to... nabijesz sobie jedynie impulsow

    d.

    Uzytkownik "Tomasz Jarzynka" <t...@C...cpi.pl> napisal w wiadomosci
    news:4382174.7oHOXVhuCW@arista.cpi.pl...
    > Od paru miesiecy mam Neostrade. W sobote padlo mi lacze. Modem
    > zachowuje sie mniej wiecej tak, jakby sie przegrzewal. Po pewnym
    > czasie, o ile w ogole sie zsynchronizuje, wszelkie oznaki zycia
    > lacznie z lampkami ustaja. Zadzwonilem do infolinii, co z tym
    > fantem zrobic. Po paru minutach odpowiedzi na pytania w stylu
    > 'czy restartowal Pan komputer?' 'a moze to wlacznik z tylu
    > terminala?' Pan dal za wygrana i wyslal reklamacje, mowiac mi,
    > ze moze dzis jeszcze kogos w swoim BOK od Neo zastane. Byla
    > sobota wiec jasne, ze nikt nie odebral, zaczalem dobijac sie
    > w poniedzialek, za kazdym razem z tym samym skutkiem - glucho.
    > W koncu dzis, czyli w czwartek, zadzwonilem prosto do BOK i
    > poprosilem pania, zeby poszla do tego zakichanego pokoju i
    > dala mi do telefonu kogos od Neostrady. Pracownicy oczywiscie
    > tam sa, tylko widocznie im sie telefonow odbierac nie chce, no
    > bo po co? Dowiedzialem sie, ze "jest duzo chetnych" i dlatego
    > mam czekac cierpliwie. Minelo 6 dni od awarii, nikt do mnie nie
    > dzwonil, numeru do technika nie dostalem, nic sie nie dowiedzialem,
    > lacza nie ma, sama radosc. Jak mi jeszcze ktos bedzie probowal
    > wmowic, ze w TPSA cokolwiek sie zmieni, to go wysmieje. Moze
    > jak w koncu zaczna miec straty i personel zrozumie, ze to nie
    > Abonenci sa dla nich, tylko odwrotnie...
    >
    > --
    > tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
    >
    > "All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound?"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: