-
Data: 2002-05-09 20:07:31
Temat: Re: Jak to sie TPSA zmienila
Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]dzwon do regionalnego biura obslugi abonenta, jest w kazdym bylym miescie
wojewodzkim, mowisz jaki masz problem, mowisz kto Cie olewal (musisz znac
nazwiska) i sprawa jest zalatwiona a winni ponosza konsekwencje
powaznie, mialem podobna sytuacje w gdansku, babke wywali z lokalnego NOKu
(tam teraz w TPSA czekaja zeby tylko kogos wylac bo w wakacje maja byc
grupowe zwolnienia), sprawa sie wyjasnila a ja bylem zadowolony
niestety tu trzeba odrobine tzw. "wkurwu" zeby cos w TPSA zalatwic, bo jak
bedziesz sobie dzwonil to... nabijesz sobie jedynie impulsow
d.
Uzytkownik "Tomasz Jarzynka" <t...@C...cpi.pl> napisal w wiadomosci
news:4382174.7oHOXVhuCW@arista.cpi.pl...
> Od paru miesiecy mam Neostrade. W sobote padlo mi lacze. Modem
> zachowuje sie mniej wiecej tak, jakby sie przegrzewal. Po pewnym
> czasie, o ile w ogole sie zsynchronizuje, wszelkie oznaki zycia
> lacznie z lampkami ustaja. Zadzwonilem do infolinii, co z tym
> fantem zrobic. Po paru minutach odpowiedzi na pytania w stylu
> 'czy restartowal Pan komputer?' 'a moze to wlacznik z tylu
> terminala?' Pan dal za wygrana i wyslal reklamacje, mowiac mi,
> ze moze dzis jeszcze kogos w swoim BOK od Neo zastane. Byla
> sobota wiec jasne, ze nikt nie odebral, zaczalem dobijac sie
> w poniedzialek, za kazdym razem z tym samym skutkiem - glucho.
> W koncu dzis, czyli w czwartek, zadzwonilem prosto do BOK i
> poprosilem pania, zeby poszla do tego zakichanego pokoju i
> dala mi do telefonu kogos od Neostrady. Pracownicy oczywiscie
> tam sa, tylko widocznie im sie telefonow odbierac nie chce, no
> bo po co? Dowiedzialem sie, ze "jest duzo chetnych" i dlatego
> mam czekac cierpliwie. Minelo 6 dni od awarii, nikt do mnie nie
> dzwonil, numeru do technika nie dostalem, nic sie nie dowiedzialem,
> lacza nie ma, sama radosc. Jak mi jeszcze ktos bedzie probowal
> wmowic, ze w TPSA cokolwiek sie zmieni, to go wysmieje. Moze
> jak w koncu zaczna miec straty i personel zrozumie, ze to nie
> Abonenci sa dla nich, tylko odwrotnie...
>
> --
> tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
>
> "All wiyht. Rho sritched mg kegtops awound?"
Następne wpisy z tego wątku
- 10.05.02 08:46 Pablo
- 10.05.02 09:15 Tomasz Jarzynka
- 10.05.02 11:53 Przemyslaw F.
- 10.05.02 13:52 Marek Wodzinski
- 11.05.02 14:36 ix1
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=