  • 21. Data: 2013-01-04 16:58:34
    Temat: Re: Jak to jest z wbudowana grafiką?
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2013-01-04 13:36, Gupik pisze:
    > a jak np. wygląda sprawa z podłączaniem jednego monitora do dwóch kart [
    > tej na płycie głównej i dodatkowej na PCI ] i np. jeśli chcemy że tylko
    > tak karta z płyty głównej była używana przez np. 80 % czasu spędzanego
    > przy komputerze a w razie potrzeby np. zagrać w jakąś mocniejszą grę
    > korzystać z tej karty dodatkowej, to co, trzeba przełączyć kabel
    > sygnałowy z monitora czy tylko przestawić coś w BIOS,ie ??
    W moim komputerze muszę odłączyć kabel od wbudowanej.

  • 22. Data: 2013-01-10 21:10:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Jan 2013, Gupik wrote:

    > a jak np. wygląda sprawa z podłączaniem jednego monitora do dwóch kart
    [...]
    > to co, trzeba przełączyć kabel sygnałowy z monitora

    Monitor ma kilka wejść?
    To po co przełączać.
    (a jak nie ma, to oczywiste)

    pzdr, Gotfryd

  • 23. Data: 2013-01-13 01:47:03
    Od: Padre <P...@n...net>

    -full-hd-i2848054882.html

    > Teoretycznie powinny być dwukierunkowe. Ale sam nigdy nie podłączałem w
    > kierunku od HDI do DVI (zazwyczaj robi się dokładnie odwrotnie), więc
    > nie chcę Cię wprowadzać w błąd. Niech napisze ktoś, kto sprawdzał to w
    > praktyce. Ja robiłem to tylko w drugą stronę.

    Tak dla potomności: Można podłączyć monitor DVI-D do gniazda HDMI karty
    graficznej tym samym kablem którym podłącza się telewizor z HDMI do
    wyjścia karty komputera z DVI-D - sprawdzone w praktyce.