  • 1. Data: 2009-02-18 10:02:47
    Temat: Jak to jest z tymi R1- kami ?
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Podobno do 2002 byl jakis problem z wyskakujaca 2 ka ? Czy jest to
    problem nagminny ? Czy jesli kupie taki motocykl powiedzmy z 2001 roku to
    musze byc przygotowany w nalblizszym czasie na naprawe skrzyni ? Czy moze to
    tylko obiegowe opinie i sypie sie jedna na 1000 ? Czy mozna jakos ocenic "
    organoleptycznie " prawdopodobienstwo wystapienia takiej usterki w ogladanym
    moto ?

    --
    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 2. Data: 2009-02-18 10:25:23
    Temat: Re: Jak to jest z tymi R1- kami ?
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    znajdź mi erjedynkę niebitą i nieklepaną na rynku, gdzie problemem
    będzie tylko wyskakująca dwójka
    to będę mówił do ciebie "BOSKI"

    wracając do pytania tak, jeden model erjedynki mial problem z
    wodzikami od biegu 2 i bardzo szybko sie zużywała (co powodowało
    miedzy innymi wylatywanie biegu drugiego)- przy nieprawidłowej
    eksploatacji- co kurwa można smiało powiedzieć że 1 maks 2
    zaśniedziałe precle mają jeszcze sprawne dresodupy , reszta to
    drewniaki wyprzedzające wszystko co na drodze spotkali łącznie z
    dziewictwami ich rodzicielek
    :)

    --
    wiadro

  • 3. Data: 2009-02-18 11:01:57
    Od: marider <m...@g...pl>

    WIADRO pisze:
    > znajdź mi erjedynkę niebitą i nieklepaną na rynku, gdzie problemem
    > będzie tylko wyskakująca dwójka
    > to będę mówił do ciebie "BOSKI"

    Uogolniasz Wacpan ;)

> [...]
    > zaśniedziałe precle mają jeszcze sprawne dresodupy , reszta to
    > drewniaki wyprzedzające wszystko co na drodze spotkali łącznie z

    Jezdze druga R1'03 i ZADNYCH najmniejszych problemow ze skrzynia nie
    mialem, jedyna mechanika to wymiana alternatora bo te akurat lubia sie
    sypac ale to drobnostka. Zalezy jaki egzemplarz moto masz na oku, z jaka
    historia i od kogo :) Jesli kupujesz moto od napalonego malotala
    "stuntera", prawdopodobienstwo kupienia zarznietej padaki z wylatana
    dwojka i/lub zakatowanym sprzeglem rosnie. Wysoko.

    Ogolnie w kazdym modelu da sie znalezc typowe usterki, zwlaszcza jesli
    jest to nowsza wersja poprzedniego a te zawsze maja jakies wady i/lub
    niedociagniecia. Gwarancji ze cos sie nie spsuje w przyszlosci NIKT Ci
    nie da. Chyba ze kupujesz nowy z salonu a i tu potrafi byc pod gorke
    niekiedy.

    Natomiast organoleptycznie da sie sprawdzic czy dwojka jest zakatowana
    ale jesli ciagnie resztkami sil to poznasz rowniez ale chyba ze
    rozbierzesz pol silnika, tyle ze wtedy to juz lepiej wymienic niz
    skladac z powrotem. Wydatek za taka robote 1000zl minimum plus
    skrzynia/ew tylko drugi bieg (trzeba wyjac silnik, rozlozyc, wymienic,
    zlozyc, zamontowac). I zeby to jeszcze wszystko dobrze gralo.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 4. Data: 2009-02-18 11:26:58
    Od: piomay <p...@r...pl>

    WIADRO pisze:
    > znajdź mi erjedynkę niebitą i nieklepaną na rynku, gdzie problemem
    > będzie tylko wyskakująca dwójka
    > to będę mówił do ciebie "BOSKI"

    Mozesz mi mowic "Boski" w dodatku bez wyskakujacej jedynki

    --
    piomay

  • 5. Data: 2009-02-18 13:17:25
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    piomay pisze:

    > Mozesz mi mowic "Boski" w dodatku bez wyskakujacej jedynki

    Ty... Ale my tu o dwojce mowimy :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-02-18 15:51:58
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    -=MAKARENA=- wrote:
> [...]
    > ? Czy mozna jakos ocenic " organoleptycznie " prawdopodobienstwo
    > wystapienia takiej usterki w ogladanym moto ?

    Moje R1 nie miało takiej przypadłości, a kataowne 2 lata na torze bylo.
    Natomiast koledze Klami po bezwypadkowych 50 tys km -dwojka wylatala.
    Przebieg przedniego kola byl o połowe niższy.

    Czyli jezeli moto ma za sobą duzo stuntu (gdzie jezdzi sie głownie 1-2-3)
    To moze być cos na rzeczy.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 7. Data: 2009-02-18 18:46:24
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    marider napisał(a):
    > [...]Wydatek za taka robote 1000zl minimum plus
    > skrzynia/ew tylko drugi bieg (trzeba wyjac silnik, rozlozyc, wymienic,
    > zlozyc, zamontowac). I zeby to jeszcze wszystko dobrze gralo.

    A przypadkiem w eruan nie da sie wybebeszyc calej skrzyni od spodu, bez
    rozbierania silnika? Tak mi sie cos kojarzy, ze to niby taki uklon w
    strone sportu mial byc :)

  • 8. Data: 2009-02-18 19:45:19
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ty... Ale my tu o dwojce mowimy :)

    Dwójka tyż nie wyskakuje, jak sam wiesz :)

    --
    piomay

  • 9. Data: 2009-02-18 21:57:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    piomay pisze:

    > Dwójka tyż nie wyskakuje, jak sam wiesz :)

    Gdy Twoja R1 przyjechala z Reichu to byla niunia. A teraz to cholera Cie
    tam wie ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 10. Data: 2009-02-18 22:30:03
    Od: marider <m...@g...pl>

    zbigi pisze:

    > A przypadkiem w eruan nie da sie wybebeszyc calej skrzyni od spodu, bez
    > rozbierania silnika? Tak mi sie cos kojarzy, ze to niby taki uklon w
    > strone sportu mial byc :)

    A nie wiem, nie musialem tego robic ale zapytam kumpla w serwisie i
    napisze :)

    Pzdr