  • Date: Tue, 18 Dec 2012 00:44:01 +0100
    From: "v...@i...pl" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Jak teraz jest z ubezpieczeniem OC przy sprzedazy?

    Dawno nie sprzedawalem samochodu.
    Jak teraz jest z ubezpieczeniem OC? Przechodzi na nabywce?
    Nie interesują mnie zadne zwroty pieniedzy, ale sprzedaz musze zglosic
    do ubezpieczalni chyba wg przepisow max 30 dni po sprzedaniu.
    Moge im powiedziec, ze nie chce kasy tylko kupujacy niech sobie jezdzi
    do konca waznosci polisy, ew. mu zrobia rekalkulacje?
    Czy z automatu mi oddadza kase za niewykorzystany okres?
    Jezeli ta druga sytuacja, to po co w ogloszeniach pisza "OC wazne do..." ???

    venioo