  • Data: 2012-12-18 08:29:56
    Temat: Re: Jak teraz jest z ubezpieczeniem OC przy sprzedazy?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/50cfae40$1@news.home.
    net.pl
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > Dawno nie sprzedawalem samochodu.
    > Jak teraz jest z ubezpieczeniem OC? Przechodzi na nabywce?
    > Nie interesują mnie zadne zwroty pieniedzy, ale sprzedaz musze zglosic
    > do ubezpieczalni chyba wg przepisow max 30 dni po sprzedaniu.
    > Moge im powiedziec, ze nie chce kasy tylko kupujacy niech sobie jezdzi
    > do konca waznosci polisy, ew. mu zrobia rekalkulacje?
    > Czy z automatu mi oddadza kase za niewykorzystany okres?
    > Jezeli ta druga sytuacja, to po co w ogloszeniach pisza "OC wazne
    > do..." ???

    Jeżeli OC zawarte po 10 (albo 11 - nie pamiętam) lutego tego roku, to
    kupujący może ubezpieczenie wypowiedzieć w każdej chwili. Musi on też
    pamiętać, że nie wznawia się z automatu i odpowiednio wcześniej zadbać o
    wykupienie nowej polisy. Jeździć może do końca ważności, a czy zrobią
    rekalkulację, to zależy już od TU. Z automatu kasy nie oddają, tylko po
    wypowiedzeniu OC przez nabywcę.
    Jeśli OC zawarte przed 10 lutego br., to jeszcze wszystko na starych
    zasadach.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675