11. Data: 2011-02-17 13:58:24
Temat: Re: Jak sprawdzic swiece zarowe?
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości news:ijgvbr$mg8$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-02-16 13:35, Agent pisze:
>>
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:5sbll69p15eglt1qilah6eqf63nig7lop2@4ax.com...
>>> On Tue, 15 Feb 2011 17:10:29 +0100, Mariusz Chwalba wrote:
>>>> Dnia 15-02-2011 o 09:44:33 Agent <w...@o...ue> napisał(a):
>>>>> Drugi sposób to pomiar miernikiem oporności ale nie wiem jaka powinna
>>>>> byc u Ciebie.
>>>> Po prostu +- taka sama.
>>>
>>> Mala ta opornosc, trudno sie mierzy.
>>>
>> No to niech będzie - ma pokazać że jest przejście.
>
> A co ma przejście na świecy do jej sprawności ?
> Świeca ma przejście, ale może nie grzać jej końcówka, tylko może być
> przekręcona i grzać się przy samym korpusie ... i co Ci wtedy z tego że
> jest na niej przejście ??
Pisałem przecież że moj sposób jest dobry w WIĘKSZOŚCI przypadków.Wiedziałem
że znajdzie sie zaraz mądry który powie że może byc inaczej. Dlatego
dopisałem też o zwarciu. I Ty piszesz to samo.
> Świece żarowe najlepiej sprawdza się po wykręceniu.
To napewno. Samo wykręcanie może powodowac wiele problemów Dlatego najlepiej
diagnozować najczęstsze przyadki i jak dalej auto nie chodzi jak należy iść
głębiej.