-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak sprawdzic swiece zarowe?
Date: Thu, 17 Feb 2011 13:58:24 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <ijj5uq$p5k$1@news.onet.pl>
References: <ijdbek$cut$1@news.net.icm.edu.pl> <ijdedj$4v1$1@news.onet.pl>
<op.vqycjrvoa6rut4@balthazar>
<5...@4...com> <ijgga2$rob$1@news.onet.pl>
<ijgvbr$mg8$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297947418 25780 213.17.193.243 (17 Feb 2011 12:56:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Feb 2011 12:56:58 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350750
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
wiadomości news:ijgvbr$mg8$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-02-16 13:35, Agent pisze:
>>
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:5sbll69p15eglt1qilah6eqf63nig7lop2@4ax.com...
>>> On Tue, 15 Feb 2011 17:10:29 +0100, Mariusz Chwalba wrote:
>>>> Dnia 15-02-2011 o 09:44:33 Agent <w...@o...ue> napisał(a):
>>>>> Drugi sposób to pomiar miernikiem oporności ale nie wiem jaka powinna
>>>>> byc u Ciebie.
>>>> Po prostu +- taka sama.
>>>
>>> Mala ta opornosc, trudno sie mierzy.
>>>
>> No to niech będzie - ma pokazać że jest przejście.
>
> A co ma przejście na świecy do jej sprawności ?
> Świeca ma przejście, ale może nie grzać jej końcówka, tylko może być
> przekręcona i grzać się przy samym korpusie ... i co Ci wtedy z tego że
> jest na niej przejście ??
Pisałem przecież że moj sposób jest dobry w WIĘKSZOŚCI przypadków.Wiedziałem
że znajdzie sie zaraz mądry który powie że może byc inaczej. Dlatego
dopisałem też o zwarciu. I Ty piszesz to samo.
> Świece żarowe najlepiej sprawdza się po wykręceniu.
To napewno. Samo wykręcanie może powodowac wiele problemów Dlatego najlepiej
diagnozować najczęstsze przyadki i jak dalej auto nie chodzi jak należy iść
głębiej.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=