  • 21. Data: 2008-08-18 16:48:08
    Temat: Re: Jak skutecznie rozmawiać z opiekunem TPSA
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > mógłbym mieć łącze ~12Mb. U innego operatora za cenę ich propozycji
    > 4Mb miałbym od ręki trochę mniej ~8-10Mb. Gdy powiedziałem że mam
    > oferty za 50-60% jego ceny facet poprosił o mail i do jutra mam dostać
    > nową ofertę po tym "jak skontaktuję się z naszym działem handlowym".
    > Swoją drogą fraza "jak skontaktuję się z naszym działem handlowym"
    > jest dość popularna - słyszę lub czytam ją chyba już od 3 operatora
    > ;-) Odnoiszę wrażenie że handlowiec aby negocjować cenę musi dostać
    > zgodę swojego szefa i zasłania się czymś takim.

    Ostatnio troche negocjuje rozne lacza i generalnie jesli naswietli sie
    odpowiednio sprawe (czekam na oferty konkurencji, interesuje mnie taka i
    taka kwota), to raczej nie obserwuje sztucznego zawyzania cen u duzych
    graczy. Przy czym jesli temat tyczy sie TP, to po przedstawieniu naszych
    oczekiwan TP podziekowalo za negocjacje i dalo sobie spokoj. :)

  • 22. Data: 2008-08-18 17:17:14
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > ;-) Odnoiszę wrażenie że handlowiec aby negocjować cenę musi dostać
    > zgodę swojego szefa i zasłania się czymś takim.

    tekst jest super, kiedyś (jak jeszcze się dałem naciągać Panorami Firm)
    miałem handlowca który powiedział, że to kosztuje X, ale dla mnie zniżka
    30%, potem było 40% a potem zaczął ściamniać, że powyżej to on mis do
    szefa - i przy mnie dzownił do "szefa", który niby to "w ostateczności
    dla mnie jako stałego/nowego* klienta wyjątkowo się zgadza"

    Wojtek

    *niepotrzebne skreślić

    --
    ===> www.JuraInfo.pl