  • 11. Data: 2024-06-15 10:35:19
    Temat: Re: Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 14 Jun 2024 11:43:02 +0200, w
    <7r83384tvvql$.1wpwspf1iahuy.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > O, faktycznie - nowy obsługuje.
    > A starsze nie.
    >
    > A co chodzi z tym ?
    > https://paragon-software.pl/bezplatne/exfat-ntfs-fat
    32-hfs-android#

    Może niektóre wersje nie obsługują.

  • 12. Data: 2024-06-15 12:07:13
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Widziałeś taki format na karcie z któregoś markowego telefonu (księgowy pożałował na
    $.5 za licencje na exFAT)?
    Dużo fonów nie miałem, ale jeżeli był kłopot z dostępem (o tu to się producenci
    prześcigają, żebyś swoich zdjęć nie zobaczył inaczej
    niż poprzez ich firmową 0,8 GB kobyłę typu Samsung Kies) to wyjmowałem kartę
    przekładałem do czytnika podpinałem pod stary Win który
    na pewno ext3/4 by nie rozpoznał i wszystko na karcie widziałem.

    -----

  • 13. Data: 2024-06-17 11:30:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jun 2024 10:35:19 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 14 Jun 2024 11:43:02 +0200, w
    > <7r83384tvvql$.1wpwspf1iahuy.dlg@40tude.net>, "J.F"

    32-hfs-android#

    > Może niektóre wersje nie obsługują.

    Wszystkie stare.

    Ale ja o czym innym - taki program powienie IMO wymagać mocnych
    uprawnień.
    A tu jakby nic nadzwyczajnego.

    J.

  • 14. Data: 2024-06-17 11:41:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 17 Jun 2024 11:30:12 +0200, w
    <1f0fxc16c7o68$.lsz6ch27b8wa.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wszystkie stare.

    Stare to miały wejście na kartę, więc musiały.

  • 15. Data: 2024-06-17 11:44:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 07:11:38 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
    > OIDP nie formatowałem karty, po prostu włożyłem z blistera.

    I pytał telefon czy sformatować, czy nie?

    > Kilkanaście minut żonglowania micronano-tacką, nano-SIMem i microSD żeby to z dwóch
    stron włożyć w tackę i wetknąć w fon zanim to
    > Lego się rozleci to mnie już wystarczająco wqrwiło ;-)
    > Pierwsze słyszę o formacie androidowym.

    Bo to linuxowy.
    Kiedys pytał w jakim formacie sformatować.

    Teraz już chyba nie pyta, ale ... ext4 obsluguje

    https://community.e.foundation/t/request-for-linux-u
    sers-please-give-the-possibility-to-use-sd-card-with
    -ext4/43785

    > -----

    J.

  • 16. Data: 2024-06-17 18:30:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 11:41:59 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Mon, 17 Jun 2024 11:30:12 +0200, w
    > <1f0fxc16c7o68$.lsz6ch27b8wa.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Stare to miały wejście na kartę, więc musiały.

    Obslugiwały, ale nie exFat.

    Mnie tylko dziwi, ze byle apka może mieć dostęp do pamięci masowej na
    poziomie fizycznym (tylko USB, czy także karty pamięci?), że może
    zapisywać, że może podstawic własny driver do systemu plików (?), itd.
    Cos, co powinno być zarezerwowane dla programów ściśle "systemowych".

    J.