  • 11. Data: 2009-07-14 20:12:15
    Temat: Re: BURDEL w mBank mobile?
    Od: " Jarek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Bo te 27 groszy to promocja, nie cena z cennika?

    Tak myślałem :) ale w dziale "Promocje" nie ma takiej promocji :)

  • 12. Data: 2009-07-14 20:50:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 22:04
    (autor Jarek
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3iod8$7qv$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    > gr);
    > - Cennik usług mBank mobile - taryfa mobile do 12.08.2009 (w nim minuta 27

    Czemu ja widzę odwrotnie? Do 12. sierpnia jest 33, a od 13. sierpnia już 27.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2009-07-16 09:40:18
    Od: travis <m...@g...com>

    27 jest do wszystkich ale z wyłączeniem play, tak jest w cennikach
    oficjalnych, zresztą nikt nie da do play taniej. Oferta nawet nawet,
    nie powiem że jest zła ale ciężko do starterów dotrzeć. Nawet może bym
    przeszedł ale moja dziewczyna ma numer nielimitowany w Orange i muszę
    w tej sieci być żeby rozmawiać bez ograniczeń, żadna sieć po za
    pomarańczą nam tego nie zagwarantowała.

  • 14. Data: 2009-07-16 10:03:03
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    travis napisał(a):
    > 27 jest do wszystkich ale z wyłączeniem play, tak jest w cennikach
    > oficjalnych, zresztą nikt nie da do play taniej. Oferta nawet nawet,

    Ale "promocja" jest. Czytać trzeba.
    http://mbankmobile.pl/regulaminy/archiwum/regulamin_
    promocji_plaska_stawka_20090714.pdf

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 15. Data: 2009-07-16 10:04:32
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 lipiec 2009 11:40
    (autor travis
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak:
    <c...@y...go
    oglegroups.com>):

    > ale moja dziewczyna ma numer nielimitowany w Orange i muszę
    > w tej sieci być żeby rozmawiać bez ograniczeń,

    No ale taki związek na odległość to chyba przejściowe?

    --
    Tristan

  • 16. Data: 2009-07-16 10:07:32
    Temat: Re: Jak się skontaktować z mBank mobile?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 12 lipiec 2009 00:12
    (autor Tristan
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3b1kl$752$1@news.interia.pl>):

    > i tak w kółko... Próbowałem 2 razy. Na tekst wysłany formularzem też nie
    > reagują (albo też może ich formularz nie działa, bo po WYŚLIJ wraca mi do
    > tego samego, więc pewnie nie łapie)

    Z PLUSem też się nie da skontaktować. w zeszłym tygodniu przez 3 dni
    próbowałem, dzisiaj znów. Melodyjka, prośba o oczekiwanie i tyle, a licznik
    bije. Oni chyba wszyscy się odcinają od klientów

    --
    Tristan

  • 17. Data: 2009-07-16 11:17:36
    Od: travis <m...@g...com>

    27 groszy masz do wszystkich po za play, ale nigdzie nie będziesz mieć
    taniej do play, oferta ok tylko trochę trudno dostępna, pewnie bym
    przeszedł gdyby nie nielimitowany numer w orange który ma do mnie moja
    dziewczyna, to mnie trzyma w pomarańczy bo nikt nam czegoś takiego nie
    zaproponował.

  • 18. Data: 2009-07-16 11:18:50
    Od: travis <m...@g...com>

    On 16 Lip, 13:17, travis <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > przeszedł gdyby nie nielimitowany numer w orange który ma do mnie moja
    > dziewczyna, to mnie trzyma w pomarańczy bo nikt nam czegoś takiego nie

    dwa razy pisałem bo myślałem że sie nie dodało, sorka :)

  • 19. Data: 2009-07-16 11:36:09
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > Z PLUSem też się nie da skontaktować. w zeszłym tygodniu przez 3 dni
    > próbowałem, dzisiaj znów. Melodyjka, prośba o oczekiwanie i tyle, a licznik
    > bije. Oni chyba wszyscy się odcinają od klientów

    Przecież za połączenie z BOK plusa (2601) płaci się za połączenie
    (78gr netto) a nie za minutę.

    a.