  • 81. Data: 2016-06-13 16:37:42
    Temat: Re: Jak się robi kabelki?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > A gdzie ta chinska madrosc byla w latach 49-89 ?

    Skoro ujawniła się później, to musiała przetrwać w ukryciu.

    > No wlasnie o to chodzi - obcinano, a nie - towarzysz Mao kazal,
    > a szeregowi funkcjonariusze przymykali oko.

    Hunwejbini tak zwani na przykład. Wcale ich tak dużo nie było.
    I nie zawsze chcieli robić to, co Mao kazał.

    > O dobrze zarzadzanej gospodarce to chyba cos mowili ...

    Słowo "dobrze" w takich sytuacjach przeważnie używane jest w znaczeniu
    "tak jak ja uważam, bo ja wiem najlepiej". Nikt takim nie wmówi, że białe
    jest białe, a czarne jest czarne. I na kotach też znają się najlepiej.

    Jarek

    --
    Pewien działacz imieniem Mao
    narozrabiał w Chinach niemao.