  • 471. Data: 2020-03-23 13:10:15
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-03-22 o 21:42, J.F. pisze:

    >Problem był tego typu, że przyleciał dreamliner z kilkuset
    >pasażerami.

    Raptem 250 ..

    >Wypuszczali ludzi partiami. Jeden gość był wątpliwy, więc na jakiś
    >czas w ogóle przestano ludzi wypuszczać (miał temperaturę).

    Co moze ma i sens, bo wszak reszta "narazona na kontakt z potencjalnym
    nosicielel" ... ale co z tymi, co ich wczesniej wypuscili ? ;-)

    >Na lotnisku ciekawostka - odjeżdżają z lotniskowej stacji pociągi
    >dalekobieżne, które przystają w różnych dziwnych miejscach po drodze
    >(np. pociąg do Kołobrzegu przystający w Legionowie), podobnie
    >zorganizowano kursy autokarami (gdy czekałem zapowiadali np. do
    >Koszalina).

    A kwarantanna od chwili dotarcia do domu, czy lepiej najpierw zakupy
    zrobic ?
    A tu wolna niedziela :-(

    >W czasie mojego czekania odjechały pociągi do Kołobrzegu, Wrocławia i
    >Bielska-Białej.

    Jednym Dreamlinerem trzech pociagow nie zapelnisz, nawet jednego nie -
    chyba, ze krotki :-)

    Mieli tam chociaz wydzielone wagony "dla powracajacych z zagranicy ?
    :-)

    J.

  • 472. Data: 2020-03-23 13:23:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-23 o 13:10, J.F. pisze:
> [...]
    > chyba, ze krotki :-)
    >
    > Mieli tam chociaz wydzielone wagony "dla powracajacych z zagranicy ? :-)

    Ale co trochę ląduje kolejny samolot. Być może do tych pociągów mogą też
    wsiadać inni pasażerowie - trzeba by sprawdzić rozkład PKP.
    Nie wiem, jak to było zorganizowane -siedziałem i czekałem, nie byłem na
    peronie.
    T.

  • 473. Data: 2020-03-23 13:24:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 13:10, J.F. pisze:

    > Co moze ma i sens, bo wszak reszta "narazona na kontakt z potencjalnym
    > nosicielel" ... ale co z tymi, co ich wczesniej wypuscili ? ;-)

    I tak już mieli wszyscy - samolot bez klimy nie leci, a klima zarazki
    tej osoby zdążyła w czasie lotu roznieść wszędzie i na wszystkich.

  • 474. Data: 2020-03-23 13:48:08
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj T., 23 mar 2020 w news:5e78aa38$0$519$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

> [...]
    > też wsiadać inni pasażerowie - trzeba by sprawdzić rozkład PKP.
    > Nie wiem, jak to było zorganizowane -siedziałem i czekałem, nie

    Sprawdzali zgodność danych wpisywanych do tej karty "kwarantannowej" z
    paszporetem itd.?

  • 475. Data: 2020-03-23 14:19:23
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 23.03.2020 o 09:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ddddddddddddd"  napisał w wiadomości grup

    > Mowisz, ze we Wloszech to epidemia pozorowana ?

    nie wiem, nie mam pełnych danych.
    Faktem jest że wirus istnieje i zabija ludzi, ale czy jest bardziej
    groźny, niż to co do tej pory krążyło i nie zamykało się granic? Nie
    wiem, w dzisiejszych czasach nic mnie nie zdziwi i jak najbardziej
    mieści się to w mojej głowie....

    > Nie czytales ? W Niemczech juz 9 osob ze 160 w domu opieki, i to nie
    > jest koniec.
    > Doskonale miejsce na zarazanie ... ale tez wlasnie kwarantanna moze
    > ograniczyc.
    > Tylko opiekunow i dostawcow trzeba testowac.

    A we Włoszech są testowani przy każdej wizycie? bo jak nie, to bez sensu
    taka izolacja...

    Lukasz

  • 476. Data: 2020-03-23 14:28:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ddddddddddddd" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >groźny, niż to co do tej pory krążyło i nie zamykało się granic? Nie
    >wiem, w dzisiejszych czasach nic mnie nie zdziwi i jak najbardziej

    a tymczasem
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/europa/news-lekarz-we-wloszech-osoby-po-60-roku-z
    ycia-nie-sa-podlaczane-,nId,4396401

    "Pracujący w Parmie izraelski lekarz Gaj Peleg powiedział, że z powodu
    ograniczonej ilości sprzętu w północnych Włoszech w szpitalach
    ustalono limit wieku, powyżej którego nie można już pomóc pacjentowi.
    Nie zezwala się na podłączanie do respiratorów zakażonych
    koronawirusem osób, które skończyły 60 lat."

    A narzekalismy kiedys na Causescu (z Rumunii).

    >A we Włoszech są testowani przy każdej wizycie? bo jak nie, to bez
    >sensu taka izolacja...

    Teraz moze sa ... a raczej jest zakaz wizyt.
    A czy taki bez sensu ... moze i tak, jak wczesniej odwiedzali bez
    ograniczen ... a moze nie, skoro jeszcze nie wszyscy chorzy.

    J.

  • 477. Data: 2020-03-23 15:11:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, March 23, 2020, 2:28:54 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    > Nie zezwala się na podłączanie do respiratorów zakażonych
    > koronawirusem osób, które skończyły 60 lat."

    Zemsta millenialsów na boomerach. Czas umierać. Żegnaj okrutny świecie
    :'(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 478. Data: 2020-03-23 15:34:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Izolacja ma sens. Testowanie nie ma sensu. Dzisiaj testowanie przypomina jazdę
    samochodem po drodze na której ciągle są jakieś ograniczenia prędkości. W samochodzie
    jest oczywiście wskaźnik prędkości. Ale działa on z dwu dniowym opóźnieniem.

  • 479. Data: 2020-03-23 15:41:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
> [...]
    ycia-nie-sa-podlaczane-,nId,4396401

    >Zemsta millenialsów na boomerach. Czas umierać. Żegnaj okrutny

    Albo ... kupic akcje szpitala, a mlodym podniesc czynsz za mieszkanie
    :-)

    J.

  • 480. Data: 2020-03-23 15:45:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >ograniczenia prędkości.
    >W samochodzie jest oczywiście wskaźnik prędkości. Ale działa on z dwu

    Takis zapatrzony w rzad ?

    A moze przetestowac tych z kwarantanny po tygodniu - zakladajac, ze
    tydzien wystarczy na rozwiniecie wirusa,
    i przeliczywszy ile kosztuje test, a ile tydzien urlopu.

    Albo tych pacjentow choc testowac, co w ciezkim stanie na oddzial
    trafili ... a nie opierac sie na tym, ze "a, nie wraca z zagranicy".

    A potem przetestowac rodzine i znajomych tych osob, czy tez im sie
    test nie nalezy ..