  • 411. Data: 2020-03-22 17:25:31
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    Cavallino pisze:
    >W dniu 22-03-2020 o 13:23, J.F. pisze:

    > Kiedy to sie zaczelo ?

    >A co za różnica?
    >Jeśli to był szpital chorób płuc, to aż takich gamoni chyba tam nie
    >mają, że od miesiąca np. o koronawirusie nie słyszeli.

    >Testy powinny być robione KAŻDEMU choremu którego objawy choćby trochę
    >przypominają covid.
    >A nie jakieś kretyńskie procedury badające gdzie on był i z kim się
    >kontaktował - jakie to ma znaczenie, jeśli są już przypadki śmiertelne
    >które nabyły wirusa w kraju?
    >Takie procedury to sobie mogą wobec całkowicie zdrowych stosować.

    Potwierdzenie moich słów:
    https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25811138,k
    oronawirus-smierc-37-latki-w-poznaniu-szpital-rodzin
    a-zataila.html#s=BoxLoPoMT

    Nie zbadali, bo procedury nie przewidywały.
    Procedur to raczej lekarz w szpitalu nie wymyślił, więc takie przypadki
    to wina ich autora.

  • 412. Data: 2020-03-22 17:26:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 22 Mar 2020 08:20:01 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Od kiedy 12,5 miliarda ojro to połowa naszego budżetu. Oczywiście matołka typu
    Budzik trafisz na swoje oszustwo.

    W 2017 roku Niemcy odnotowały rekordową nadwyżkę budżetową w wysokości 36,6 mld
    euro - poinformował w piątek Federalny Urząd Statystyczny (Destatis) w
    Wiesbaden. Dla Niemiec to już czwarty z rzędu rok, w którym dochody okazały się
    wyższe od wydatków.

    "Niemcy zakończyły 2018 rok z największą nadwyżką budżetową od czasów
    zjednoczenia. Wyniosła ona 58 mld euro."
    https://www.rp.pl/Budzet-i-Podatki/190229768-Niemcy-
    rekordowa-nadwyzka-budzetowa.html

    > Bo jemu takie oszukane dane pasują. Tak jak mu pasowało zeby pokazać że w Łodzi
    jest duże zanieczyszczenie powietrza to oszukiwał ile dał radę. Ale i tak nie dał
    rady i wyszedł na głupka.

    Coś pamiętam, że wówczas też wyszedłeś na kłamczucha.
    Ale ciebie w zasadzie nie czytam, bo po co?

  • 413. Data: 2020-03-22 17:41:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 17:25:31 +0100, Cavallino napisał(a):
> [...]

    Ale moze lecza od 6 tygodni, i diagnoza byla ustalona: bakteryjne..

    Ale nie byla - nowka sztuka, 15 marca.

> [...]
    >
    > Nie zbadali, bo procedury nie przewidywały.
    > Procedur to raczej lekarz w szpitalu nie wymyślił, więc takie przypadki

    Mateusz epidemie oglosil, ale procedury zapomnial zmienic.
    I moze testow zapomnial kupic :-(

    Ale lekarze sami nie wysylaja?
    Tak oszczedzaja ministra pieniadze ... czy to szpitala pieniadze ?

    J.

  • 414. Data: 2020-03-22 17:47:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co JF kłamiesz? Masz kaprys żebym też kłamał jak coś napiszesz?

  • 415. Data: 2020-03-22 17:48:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Mar 2020 15:59:59 GMT, Budzik napisał(a):
    > Wezmy na przykład ruch drogowy - zdaje sie ze tylko skandynawowie
    > probowali stworzyc program 0 trupow na drogach, w kazdym innym przypadku
    > to jest szukanie optimum miedzy iloscia zabitych a wydana kasa na
    > infrastrukture.

    Jakie wydatki - przeciez wystarczy ograniczyc predkosc do 80.
    A fotoradary sie szybko zwroca :-)

    > To samo medycyna i opieka zdorwotna.
    > Swoja droga krazy po sieci pewien mem (ktory jest fakenewsem w sensie
    > tego kto i co mowi) ale w sumie ma duzo sensu: skoro piłkarze zarabiaja
    > po milion i wiecej euro a naukowcy po 2 tysiace euro to niech teraz Messi
    > znajdzie szczepionke... Cos w tym jest...

    Ale czemu - niech kazdy robi to, co umie.
    A Ty sie zastanow ile wydasz na szczepionke, ile na bilet, a ile na
    abonament TV :-)

    Roznica taka, ze Messi ma wyniki w miare szybko, a taki naukowiec moze
    latami pracowac i nic nie wymysli.

    J.

  • 416. Data: 2020-03-22 17:49:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej prawdy nie chce ci się pisać. Bo jak byś zaczął to by wyszło że prostujesz
    siebie.

  • 417. Data: 2020-03-22 17:51:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wykazujesz objawy wścieklizny i testu Ci nie robią. Trochę szkoda bo wściekłych
    kundli nie leczą.

  • 418. Data: 2020-03-22 17:53:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 09:47:43 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Po co JF kłamiesz? Masz kaprys żebym też kłamał jak coś napiszesz?

    Ja? Ty klamiesz.
    Albo co do tego, ze sprawdzales, albo co do tego co widziales.

    J.

  • 419. Data: 2020-03-22 18:00:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiem że jesteś mistrzem znajdowania linków które tylko tobie pasują. Nie mam Cie
    wpisanego do dowodu i nie muszę dawać źródeł które mam. Zwłaszcza że to nie są dane
    ratujące życie. Aktualne dla Polski sa w telegazecie. Dane z innych państw są Ci
    niepotrzebne i mogą jedynie służyć zaspokojeniu ciekawości. Niby dlaczego jak
    kłamiesz mam ci ułatwiać zaspokojenie ciekawosci?

  • 420. Data: 2020-03-22 18:09:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 10:00:12 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

> [...]
    > jedynie służyć zaspokojeniu ciekawości. Niby dlaczego jak kłamiesz
    > mam ci ułatwiać zaspokojenie ciekawosci?

    Nie potrafisz podac linku, wiec klamiesz co do tych 93 :-)

    Na dzis widze juz 67 ... trzy strony, trzy wartosci :-)

    J.