  • 401. Data: 2020-03-22 16:20:01
    Temat: Re: Jak się dziś przekracza granicę z Niemcami?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od kiedy 12,5 miliarda ojro to połowa naszego budżetu. Oczywiście matołka typu Budzik
    trafisz na swoje oszustwo. Bo jemu takie oszukane dane pasują. Tak jak mu pasowało
    zeby pokazać że w Łodzi jest duże zanieczyszczenie powietrza to oszukiwał ile dał
    radę. Ale i tak nie dał rady i wyszedł na głupka.

  • 402. Data: 2020-03-22 16:40:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 08:20:01 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > oszukane dane pasują. Tak jak mu pasowało zeby pokazać że w Łodzi
    > jest duże zanieczyszczenie powietrza to oszukiwał ile dał radę. Ale

    Na razie, to sam nie potrafiles znalezc danych z Lodzi, mimo, ze
    podalem daty konkretne. Wiec nie uwierzyles, i myslisz, ze taka
    prawda.

    J.

  • 403. Data: 2020-03-22 16:48:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 08:15:25 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Jak to skąd. Ze strony WHO.

    A konkretnie to z jakiej strony ?

    Bo ich dashboard prowadzi do
    https://experience.arcgis.com/experience/685d0ace521
    648f8a5beeeee1b9125cd

    a tam tylko 45, ale to dane z wczoraj.

    >W tej chwili u szwabow podali ze umarło dzisiaj u nich więcej niż my mamy wszystkich
    zgonów od początku. Ogółem nieboszczyków mają 13 razy więcej niż my.

    J.

  • 406. Data: 2020-03-22 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > oszukane dane pasują. Tak jak mu pasowało zeby pokazać że w Łodzi
    > jest duże zanieczyszczenie powietrza to oszukiwał ile dał radę. Ale

    Kogutek, naprawde nie chce mi sie co chwila prostowac twoich kłamstw.
    Kto czytał watek ten wie.
    nie pasowały ci pomiary rzadowe, nie pasowały ci pomiary organizacji
    poza rzadowych, nie pasowało ci to co mowił jakis minister - to naprawde
    nie moja wina.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 405. Data: 2020-03-22 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

    > Zaczymam myśleć, że Włosi, czy Hiszpanie chcąc nie chcąc poszli drogą
    > "odporności stadnej" i nie zdziwię się, jak w bardzo szybkim terminie
    > krzywa zgonów zacznie pikować, tak jak teraz się wznosi.

    W sensie ze po prostu poswiecili powiedzmy 10k najstarszych i najmniej
    odpornych? Ale z drugiej strony teraz juz panikuja i wszystko zamykaja...

    W sumie nic w tym dziwnego by nie było bo to zawsze jest kalkulacja ile
    mozna wydac kasy i ile dzieki temu uratowac osób.

    Wezmy na przykład ruch drogowy - zdaje sie ze tylko skandynawowie
    probowali stworzyc program 0 trupow na drogach, w kazdym innym przypadku
    to jest szukanie optimum miedzy iloscia zabitych a wydana kasa na
    infrastrukture.

    To samo medycyna i opieka zdorwotna.

    Swoja droga krazy po sieci pewien mem (ktory jest fakenewsem w sensie
    tego kto i co mowi) ale w sumie ma duzo sensu: skoro piłkarze zarabiaja
    po milion i wiecej euro a naukowcy po 2 tysiace euro to niech teraz Messi
    znajdzie szczepionke... Cos w tym jest...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 404. Data: 2020-03-22 16:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Tylko sie nie zesraj ze strachu

    O jak ładnie i kulturalnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 407. Data: 2020-03-22 17:00:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-03-2020 o 13:23, J.F. pisze:

    > Widac miala ewidentne objawy bakteryjnego zapalenia pluc :-(
    >
    > Kiedy to sie zaczelo ?

    A co za różnica?
    Jeśli to był szpitak chorób płuc, to aż takich gamoni chyba tam nie
    mają, że od miesiąca np. o koronawirusie nie słyszeli.

    Testy powinny być robione KAŻDEMU choremu którego objawy choćby trochę
    przypominują covid.
    A nie jakieś kretyńskie procedury badające gdzie on był i z kim się
    kontaktował - jakie to ma znaczenie, jeśli są już przypadki śmiertelne
    które nabyły wirusa w kraju?
    Takie procedury to sobie mogą wobec całkowicie zdrowych stosować.

    No chyba że bardzo nie chcą testów robić, albo robią je nie w każdym
    możliwym miejscu, a tylko w specjalnych szpitalach które na swoja listę
    wciągnęli.

    > Bo zeby w obecnych czasach lekarze nie zrobili testu ... to musi byc
    > bardzo zle z tymi testami ... albo lekarzami ...

    No o tym piszę od wielu dni.
    I dlatego nijak nie wierzę w ani jedną polską statystykę.

  • 408. Data: 2020-03-22 17:02:58
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-03-2020 o 13:39, J.F. pisze:

> [...]
    10240,glogow-mezczyzna-objety-kwarantanna-zmarl-w-mi
    eszkaniu-starosta.html#a=15&c=163&t=14&g=x&s=BoxNews
    MT

    > Ale jak "powracajacy z zagranicy", to wirusa mogl podlapac w ostatniej
    > chwili, i wczesny test jest bezcelowy.
    > Trzeba/warto poczekac na goraczke.

    Jeśli testy nic nie wykażą.
    Ale najpierw trzeba je zrobić.
    Problem jest w tym, że tak się nie dzieje.

  • 409. Data: 2020-03-22 17:03:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-03-2020 o 15:00, Janusz pisze:

    > Tylko sie nie zesraj ze strachu, już wliczyli Ją do statystyki, zadowolony?

    Nie - bo jednak ktoś próbował mataczyć, co jasno pokazuje na co jest nacisk.

  • 410. Data: 2020-03-22 17:06:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-03-2020 o 14:11, cef pisze:

    > Dlatego uważam, że na chwilę obecną te wyniki nie dają podstaw do
    > jakiegokolwiek wnioskowania. Można by nawet powiedzieć, że jest
    > tak dobrze, że nie wiem po co wprowadzono jakiś stan epidemii.

    Dokładnie o to idzie.
    IMO oni dobrze wiedzą jak daleko te statystyki są od faktycznych ilości,
    inaczej palcem by nie kiwnęli.

    Tak czy tak - kompromitują się na całego.

    No ale jak w lutym nawet nie przystąpili do unijnego przetargu na zakup
    testów, to co się dziwić - pewnie dlatego że byli za dobrze przygotowani
    do przetestowania każdego potencjalnego przypadku.