  • 1. Data: 2024-09-10 02:41:44
    Temat: Jak shakować windę
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    A no tak.

    https://github.com/breaktoprotect/CVE-2017-16778-Int
    ercom-DTMF-Injection/

    --
    Córeczka pyta mamę:
    - Co to jest impotencja?
    - Hmm... widzisz... to jest tak, jakbyś chciała grać ugotowanym makaronem
    w bierki.

  • 2. Data: 2024-09-10 05:47:28
    Temat: Re: Jak shakować windę
    Od: Rutkowski Jacek <j...@w...pl>

    > A no tak.
    >
    > https://github.com/breaktoprotect/CVE-2017-16778-Int
    ercom-DTMF-Injection/

    Ciekawe goście 2 lata czekali żeby się pochwalić :)

    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2024-09-13 16:45:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Sep 2024 05:47:28 +0200, Rutkowski Jacek wrote:

    ercom-DTMF-Injection/

    > Ciekawe goście 2 lata czekali żeby się pochwalić :)

    Przyzwoitość nakazuje najpierw powiadomić producenta, dać mu czas na
    naprawę, potem czas na naprawę wind u klientów, i dopiero się chwalić.

    J.

  • 4. Data: 2024-09-13 18:43:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 Sep 2024 00:41:44 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:
    > A no tak.
    > https://github.com/breaktoprotect/CVE-2017-16778-Int
    ercom-DTMF-Injection/

    Nowa jakość - system mam na myśli, nie hacking.

    Ale tak na to patrze ... przechlapane mi się wydaje.
    gość musi znać kod do mieszkańca.

    Numer mieszkania? A jak mieszka więcej osób - to do kogo system
    zadzwoni ?

    A jak sie jeździ do sąsiada z innego piętra ?

    Podobny system widziałem w jednym hotelu - dostaję kartę, i windą mogę
    wjechać tylko na konkretne piętro. Jak przyjechalismy w kilka osób, i
    zakwaterowali na różnych piętrach, to trzeba schodami :-)

    J.

  • 5. Data: 2024-09-14 17:07:11
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 13.09.2024 o 18:43, J.F pisze:

    ercom-DTMF-Injection/

    > Nowa jakość - system mam na myśli, nie hacking.
    >
    > Ale tak na to patrze ... przechlapane mi się wydaje.
    > gość musi znać kod do mieszkańca.

    Domofony miały standardowo wpisywany czterocyfrowy kod xxyy
    gdzie xx to był numer bloku a yy mieszkania.
    Numer mieszkania od pewnego piętra był trzy cyfrowy
    więc domofon przyjmował też xxyyy.
    Wszystkie bloki w okolicy tak miały, nie liczył bym
    że z windami będzie jakoś inaczej.