  • 1. Data: 2009-11-26 23:31:40
    Temat: Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Kupilem bardzo okazyjnie ten telefon, ale niedoczytalem ze ma sima, bo bylo
    to napisane "malymi literkami" :D
    U mnie w "salonie" chca jedyne 40zl za 60sekund ich ciezkiej pracy. Dlatego
    najpierw chce sam poszukac niz dam naciagaczom zarobic.
    Probowalem genratora, ale on generuje 7 kodow i nie wiem ktory wpisac.
    Wpisalem pierwszy i oczywiscie nie zadzial.
    Jakies inne pomysly ?
    Nakladki na karte sim tez podobno nie sa bezpieczne.

    Pomozecie ?
    Ile razy mozna wpisac blednie kod zanim sie cos tam zablokuje ?

  • 2. Data: 2009-11-26 23:35:03
    Temat: Re: Jak sciagnac SimLocka z N6500 Classic ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 00:31:40 +0100, Meteoryty napisał(a):

    > Kupilem bardzo okazyjnie ten telefon, ale niedoczytalem ze ma sima, bo bylo
    > to napisane "malymi literkami" :D
    > U mnie w "salonie" chca jedyne 40zl za 60sekund ich ciezkiej pracy. Dlatego

    1. Uderzyłem młotkiem - 1 zł
    2. Wiedziałem gdzie - 99 zł

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-11-26 23:45:06
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > 1. Uderzyłem młotkiem - 1 zł
    > 2. Wiedziałem gdzie - 99 zł

    Wiedzialem....
    Tez bym chcial miec taka robote w ktorej wpisuje kody z kartki albo z nie
    mojego generatora i licze sobie po kilkadziesiat pln za kila sekund pracy
    jednego paluszka. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mnie to irytuje. No ale ja
    sie nie znam.
    Zamiast marnowac czas na pisanie uszczypliwych odpowiedzi, pomoglbys, no
    ale Ty nie wiesz jak...
    :D

  • 4. Data: 2009-11-27 01:24:40
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Meteoryty" napisał:

    > U mnie w "salonie" chca jedyne 40zl za 60sekund ich ciezkiej pracy.
    > Dlatego najpierw chce sam poszukac niz dam naciagaczom zarobic.

    Zrób to sam choćby i w 120 sekund. Dlaczego jeszcze tego nie zrobiłeś? Brak
    wiedzy, sprzętu? Daj zarobić naciągaczom.

    Remek

  • 5. Data: 2009-11-27 08:02:35
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 27 Lis, 00:31, "Meteoryty" <k...@a...net.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Pomozecie ?
    > Ile razy mozna wpisac blednie kod zanim sie cos tam zablokuje ?

    3 razy za 4 się blokuje możliwość odblokowania kodem. Nowe telefony są
    lepiej zabezpieczone przed odblokowaniem kodami. W sierpniu wyszedł
    jakiś program do odblokowania Nokii ale nazwy nie pamiętam.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-11-27 09:36:17
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał
    > Dlatego najpierw chce sam poszukac niz dam naciagaczom zarobic.

    Poszukaj też jak samemu piec chleb, doić krowę i wędzić wędliny, bo po co
    masz dawać zarabiać naciagaczom w Biedronce, Netto czy innym sklepie. Weź
    się puknij w to coś co nosisz na szyi, bo głową ciężko to nazwać, skoro
    czyjąś pracę i wydane na BOXy pieniądze nazywasz naciąganiem.

  • 7. Data: 2009-11-27 11:40:25
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > się puknij w to coś co nosisz na szyi, bo głową ciężko to nazwać, skoro
    > czyjąś pracę i wydane na BOXy pieniądze nazywasz naciąganiem.

    zapomniałeś o najważniejszym, autor wątku zapomniał sam zrobić tę Nokię, dał
    się naciągnąć na gotową, na otarcie łez dostał bonus - gratis ma simlocka, a
    tu jeszcze narzeka bo on nie chce bonusów, no i weź tu dogódź ludziom...
    brat

  • 8. Data: 2009-11-27 12:12:35
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dał się naciągnąć na gotową, na otarcie łez dostał bonus - gratis ma
    > simlocka, a tu jeszcze narzeka bo on nie chce bonusów, no i weź tu dogódź

    taa :D

  • 9. Data: 2009-11-27 13:25:50
    Od: "Remek" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Meteoryty" napisał:

    > taa :D

    A taa! Gdybyś poprosił o pomoc, bo ...

    - chcesz sam to zrobić, aby się np. nauczyć
    - nie stać Cię na serwis

    Zamiast obrażać ludzi, to z pewnością pomoc byś uzyskał, a tak...

    Remek

  • 10. Data: 2009-11-27 15:16:21
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "Remek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > - chcesz sam to zrobić, aby się np. nauczyć
    > - nie stać Cię na serwis
    >
    > Zamiast obrażać ludzi, to z pewnością pomoc byś uzyskał, a tak...

    Nie kolego.
    Po prostu 40zl za zdjecie kodu to zdzierstwo i tyle. 20 to bym zrozumial,
    ale nie 40 w telefonie wartym 230zl. Moze dla Ciebie 40zl to pryszcz i jakby
    Pani w sklepie Ci za 4 buleczki policzyla 40zl to tez bys kupil. Mnie akurat
    stac, ale znam wartosc pieniadza i tyle za taka usluge to po prostu parodia.
    Ale widac w tym swiatku inaczej sie liczy :)