  • 1. Data: 2010-09-25 21:34:52
    Temat: Jak programowo domalowac grafike do filmu avi?
    Od: Tomasz Ozon <z...@r...dziekuje.pl>

    Witam grupę szanowną ;)

    Jest sobie filmik (avi czy cokolwiek innego). Podczas jego odtwarzania
    konieczne jest domalowanie pewnych elementów programowo.
    Np: film przedstawia jazdę samochodem przez skrzyżowanie, jednak program
    zamalowuje światło zielone i "zapala" czerwone przez co film wygląda jakby
    ktoś popełnił wykroczenie drogowe. Może byc też np domalowany biegnący
    piesek, człowiek itd. Żeby było jasne: nie jest potrzebne rozpoznawanie
    obrazów, film będzie konfigurowany, że w tej klatce na tej pozycji są kółka
    oznaczające zapalone światło.
    Cel jak łatwo się domyślic-bardzo prosta (prymitywna?) symulacja
    szkoleniowa. Więc grafika nie musi byc na światowym poziomie. Jak będzie
    wyglądac trochę lepiej niż domalowane w Paincie to jest OK.

    Sam jestem programistą (w sumie doświadczonym ;) ale w zupełnie innej
    działce (systemy embedded, real time, mikrokontrolery) i kompletnie nie
    wiem jak to ugryzc.
    Potrzebuję jakieś namiary na technologię/bibliotekę/cokolwiek czy można
    wykonac takie zadanie.

    pozdr
    TO3

  • 2. Data: 2010-09-25 21:39:00
    Temat: Re: Jak programowo domalowac grafike do filmu avi?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-09-25 23:34, Tomasz Ozon wrote:
    > Jest sobie filmik (avi czy cokolwiek innego). Podczas jego odtwarzania
    > konieczne jest domalowanie pewnych elementów programowo.
    > [...]
    > Sam jestem programistą

    To może to:

    http://avisynth.org/mediawiki/Main_Page

  • 3. Data: 2010-09-26 18:55:19
    Od: Marcin Kwiatkowski <f...@l...bielsko.pl>

    On 2010-09-25, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > To może to:
    >
    > http://avisynth.org/mediawiki/Main_Page

    Albo to:
    http://opencv.willowgarage.com/wiki/

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Kwiatkowski

  • 4. Data: 2010-09-27 16:39:09
    Od: Tomasz Ozon <z...@r...dziekuje.pl>

    > Albo to:
    > http://opencv.willowgarage.com/wiki/

    Sam również szukałem i właśnie opencv wydawało mi się najsensowniejsze :)
    Trzeba je będzie pomęczyc...

    pozdr
    TO3