  • 11. Data: 2010-05-31 11:07:32
    Temat: Re: Jak prawidłowo ustawić antenę satelitarną
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | 1. Na jakiej satelicie nadaje Cyfra plus, N, oraz Polsat Cyfrowy.

    http://www.lyngsat.com/

    Na dole:
    Top Packages (pl)
    - Cyfrowy Polsat
    - Cyfra +
    - N
    - Digi TV
    - Telewizja na karte

    | 2. Czy na antenie mam załozyć konwerter podwójny czy pojedynczy, i od
    | czego to zależy co zastosuje?

    http://jackysat.prv.pl/
    http://jackysat.prv.pl/podstr/zez.htm

    http://www.satacademy.eu/
    http://www.satacademy.eu/10-satacademy/index.html

    Pzdr.J.P.

  • 12. Data: 2010-05-31 13:39:00
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Mieszkam w Szczecinie.
    A Jerzy Pastusiak masz racje. Posłuchałem gośćia który mówił ze on
    na 100% montował by po prawej str. mojego okna bo antena bedzie
    skierowana w lewo. Mówił to doświadczony instalator satelit. Wychodze
    na dwór i widze ze wszystkie inne u sasiadów są jednak w prawo, a w
    prawo jest inny budynek. I teraz mam zagwozdke, czy na pewno miał
    racje?
    Moja sciana jest prostopadle do południa, czyli antena powinna patrzec
    prosto z okna na południe.
    Nie za bardzo wiem od czego zaczac? Antena na stojaku i co dalej? czy
    mam miec kompas?
    Wiem ze sie nabijacie, ale na serio nie wiem.

  • 13. Data: 2010-05-31 14:33:05
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:45f45ff8-02d3-4e50-868a-d55ca7baa0e8@s41g2000vb
    a.googlegroups.com,
    slawek7 <s...@w...pl> nabazgrał:
    (ciap)
    > Wiem ze sie nabijacie, ale na serio nie wiem.

    Może najpierw lektura: "Elementarz Falskiego" !

    --
    Włodek

  • 14. Data: 2010-05-31 14:43:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 31 May 2010 06:39:00 -0700 (PDT), slawek7 napisał(a):

    > Nie za bardzo wiem od czego zaczac? Antena na stojaku i co dalej?
    Ustawiasz antenę na przybliżony kierunek i nachylenie a potem próbujesz coś
    odebrać na telewizorze. Jak coś da się odebrać to sprawdzasz czy odbierasz
    to co chciałeś. Jeśli tak, to optymalizujesz. Z grubsza: Najpierw antena w
    lewo do pojawienia się dropów, potem w prawo do do pojawienia się dropów a
    potem na środek i dokręcić. To samo z przechyleniem (i skręceniem) anteny.
    Jak zapytasz co to są dropy to pojadę do Szczecina i zabiję ;)

    >czy mam miec kompas?
    Jak wokół są inne anteny to możesz sobie darować :)

    --
    Jacek

  • 15. Data: 2010-05-31 16:59:50
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Nie zapytam, bo moze sie zdziwisz ale domyslilem sie (hi hi hi) :-)

  • 16. Data: 2010-05-31 17:12:29
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 31 May 2010, slawek7 wrote:

    | Wiem ze sie nabijacie, ale na serio nie wiem.

    sławuś spróbuj najpierw tego:

    [Satellite Finder / Dish Pointing Calculator with Google Maps]
    http://www.dishpointer.com/

  • 17. Data: 2010-05-31 17:19:57
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | Toz to widac - Slawek G. ze Szczecina.

    sorka , nacisł mi się klawisz obok , powinno byc oczywiście H.

  • 18. Data: 2010-05-31 18:07:42
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Moze komus sie przydac:

    [N - Sam mozesz zainstalowac antene!]
    http://n.pl/fileadmin/pdf/n_instrukcja_samoinstalacj
    i_anteny.pdf

    [FAQ - Instalowanie i regulacja zestawu antenowego]
    http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?s=f9f671ec0350c
    7450c8aae5b3bdb15e9&t=4501

    jp

  • 19. Data: 2010-05-31 18:43:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 May 2010 20:07:42 +0200, Jerzy Pastusiak wrote:
> [...]
    >http://n.pl/fileadmin/pdf/n_instrukcja_samoinstalac
    ji_anteny.pdf

    >[FAQ - Instalowanie i regulacja zestawu antenowego]

    I jeszcze
    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/az/czasaz
    .html

    J.

  • 20. Data: 2010-05-31 19:14:24
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 31 May 2010, Jerzy Pastusiak wrote:

    | Jak znam zycie to wywiercisz dziury prosto na drzewo.
    |
    | Daj zarobic specjaliscie !!!

    acha, a jak bys sie jednak zawzial, zeby to zrobc i mial
    problemy, nawet po przeczytaniu polecanej tu literatury to
    pisz na moj adres na priva

    pomoge !!!

    Pzdr.J.P. ;)